Rozemarijke gefeliciteerd met jullie schatje, geniet ervan! Gaan jullie naar Oss? Veel plezier iig En inderdaad hij slaapt overdag nu langer aan 1 stuk als snachts... behalve afgelopen nacht Hij heeft tot 3uur (!!!) geslapen, toen heb ik een flesje in zijn hand gegeven en gingen we allebei direct verder slapen, zelfde verhaal om kwart over 6 en toen werden we pas om half 9 wakker !! Tsjee wat heerlijk dit!! Hoop idd dat dit een voorbode is naar doorslapen! Jeeeeeeeeej voor Quinn en Tygho!!! Ikke heb je idd het gevoel dat het door de siroop komt of?
DK dat klinkt ook goed!!! Thirza, gefeliciteerd!!(en mama natuurlijk ook!) Tygho moet vanmiddag zn MG spuit halen. Vind het toch wel eng nog...
Mams ik heb er dehele tijd niet échte twijfels over gehad & nu is woensdag the big day en begin ik ineens tóch te twijfelen.. grr irritant!
Thanks meiden @Beatrice: jep, na die drukte was het slapen echt bal zaterdagnacht. Maarja, ik had zelf niet anders verwacht... Maar vannacht ging dus al weer stukken beter Thirza heeft van ons nijntjeduplo gehad. Erg leuk, vooral de auto die erbij zat, (met nijntje erin natuurlijk ). Wij vinden het zelf iig ook errug leuk, @DK: Yeah! Dat geeft idd moed!!!! Je zou idd zeggen dat ie naar doorslapen toe aan het werken is dan ook! Nou, hier ligt de dame net weer op bed. Redelijk vroeg even voor een middagslaap, maarja... we willen dus vanmiddag idd in Oss zwemmen, dus is eerst nog even een half uurtje rijden. We hebben trouwens net warme hap gegeven... dat ging de laatste tijd steeds behoorlijk goed, in tegenstelling tot fruit en boterham, dus we hadden zoiets van: Prima, gaan we toch ipv boterham tussen de middag (waarvan max 1/8 op ging) lekker aardappeltjes en groente geven? Dat ging er dus wel vlot in, bijna hele bakje leeg! Morgen even proberen of lekkere dikke pap ook gaat, maar anders krijgt onze dame gewoon in het vervolg lekker warme hap tussen de middag. In Azie eten ze per slot van rekening ook geen brood 's middags En als het helpt om 's nachts minder honger te hebben (en beter te groeien; volgende week extra weeg- en meetafspraak met de WVK op CB).... (Haha, en ik vind dit altijd nog een beter alternatief dan de zooi die de CB-arts ons aan Thirza's eten wilde laten toevoegen om beter te groeien, (zetmeel-achtig iets). Maar de dietist vond dat helemaal niet nodig, ook omdat haar slechte groei wel nogal verband houdt met het slechte eten... En dat vond ik dus ook: liever dat ze gewoon beter gaat eten dan dat ik extra dikmakende zooi toevoeg aan het kleine beetje eten dat ze dan naar binnenwerkt. Maar zo lekker warme hap eten tussen de middag geeft dan voor slapen en groeien ook weer moed hier @Mams: in Zweden zijn 2 miljoen kids geent en zijn maar 9 gevallen van bijwerkingen gemeld he/ Zal dus allemaal wel loslopen!
Rozemarijke hier precies hetzelfde... vandaar dat ik kay nu tussen de middag altijd soep bij zijn brood geef & dan gaat het érg goed! Veel plezier in Oss vanmiddag.. ben er vorige week nog eventjes met zoonlief geweest... superleuk daar!
Rozemarijke gefeliciteerd met je dametje!! Over het sleepzz, ja geen idee, of dat het is, denk het wel. Blijf er voorlopig ook mee doorgaan! Zeker nu hij nog die fase angsten heeft. HIj ligt nu ook lekker op bed, zo hier even de laatste dingen doen, vanavond kmt mn vader eten, want mn man is morgen jarig, en mn vader kon morgen niet, dus komt hij vandaag gezellig, en eet gelijk een hapje mee Quinn had ook enorm last zijn verjaardag prikkels in zijn slaap, is ook niet niks he voor zo'n kleintje, al die aandacht, drukte kadotjes enzo!
ik twijfel nu ineens ook heel erg over de inenting ik was er zeker van dat ik het wou.. maakte me er verder niet al te druk over.. maar als ik die nieuwsberichten nu telkens hoor op de radio
Lob: Welke berichten? Ikke: Ik hoop het echt voor je! Gooi je dat gewoon net als dikspa door een flesje water heen ofzo? En wat zit erin?
bea, niets heftigs hoor!! maar gewoon die drukte en al die huilende kindjes... geen buggy's of iets dergelijk mee nemen.. geen tijd om kindjes gerust te stellen... tempo erin houden... maar, ik heb eigenlijk geen zin om me gek te laten maken door de media!
Nee het is vloeibaar en zoettig van smaak, ik geef het Quinn met een spuitje en hij vind het lekker Junior Rust- en Slaapsiroop | Sleepzz.nl
hoezo mag je geen buggy mee nemen dan, is vele malen makkelijker, en kan je je kindje makkelijker "in bedwang" houden. Want als Quinn op het cb wordt geprikt zit hij op schoot en vind ik veel lastiger hoor
Nou ja, ik moet toch met de auto. Dan maar even op de arm mee. Het is voor mij in ieder geval geen reden om niet te gaan. Ikke, het klinkt wel interessant maar ik ben altijd een beetje bang voor dat soort dingen. Heb je het ook met je huisarts besproken?
Nee voor mij idd ook niet... zou hem sowieso met het prikken niet in de buggy laten zitten... wat ik me echter wel afvraag, ik heb zelf de mex.griep prik gehad en het duurde best wel eventjes voordat de vloeistof in mijn arm zat... mijn schattige prul blijft écht niet zolang stilzitten met een naald in zijn arm??
Beatrice, nee niet met mn ha overlegt, ik doe het puur op gevoel of ik het vertrouw. Het lijkt me ook totaal geen kwaad kunnen omdat er natuurlijke producten inzitten
Dk, bij mij ging het heel snel met de vloeistof, bij Quinn was het ook zo gepiept eigelijk Aleen had hij de wel last van zn armpje in de avond