Wij worden er gek en moordlustig van! Vliegen!

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Lusten ze ook gebakken vliegen? Want ik heb zo'n elektrische vliegenmepper :)

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :D Ik vind het wel grappig dat dit in de categorie "mooi en gezond" staat!

Maar idd, hier ook wel last van vliegen. Ik mep ze nog gewoon ouderwets dood met een gewone mepper. Het scheelt trouwens wel dat ik nu zo'n bruynzeel hor bij de achterdeur heb, zo-een met een magneet strip in het midden. Met klittenband rondom vast op het kozijn en ze kunnen nergens meer langs. De onder kant is wel open, maar volgens mij komen ze niet zo laag aanvliegen.. ;)

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    heb alleen de begin post gelezen.

maar snap je volledig! heb ook t idee dat vliegen steeds brutaler worden en meer durven haha.. zo gaan ze op mijn dochter haar hoofd zitten.. jaag ik ze weg.. vliegen ze een rondje om vervolgens weer op dezelfde plek te landen..

maak je een boterham, en meteen zijn die stomme fruitvliegjes in aantocht. zo irritant.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Knettergek word ik ervan, zit nu ook met een elektrische vliegenmepper om me heen te maaien!

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik kwam vorige week terug van boodschappen doen, zaten er 9 bromvliegen (of beter gezegt strondvliegen) achter de vitrage gordijnen.
    Ik ergerde me er al dagen rot aan en snapte niet hoe het kon.
    Het feit dat ze achter de vitrage zaten de laaste keer vond ik wat verdacht en heb het rooster bij het raam dicht gedaan.
    Daarna niet 1 vlieg meer gezien..

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Haha, vast wel.
    Lekker van de grill. :p

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.946
    113
    Vrouw
    Hier krijgen de vissen inderdaad alleen maar gebakken vliegen. ;)

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Misschien heb je maden? Check je vuilnisbak of koffiezetapparaat. Ik had een keer melk geknoeid, zat onder de Nespresso appraat, bah bah bah!

9. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Wij hebben er ook regelmatig last van maar gelukkig hebben we sinds een aantal maanden een fanatieke vliegen en andere beestjes vanger in huis. Onze kat blijft er zo lang achter aan jagen tot hij hem heeft gevangen en eet het dan op, dus ook geen vuil.
    Kan het iedereen aanraden. Bel nu 0900 1234! ;)

10. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Hier hetzelfde!
    Heb van ellende maar 4 vleesetende plantjes gekocht :D

Nu zijn de vliegen minder en heb ik het volgende probleem :
    Wespen.

De buurvrouw heeft een zelfgemaakte wespenvanger hangen in de tuin.
    Hij hangt bijna tegen mijn raam aan waardoor ik last heb van wespen als ik de deur of het raam openzet ;)

Helaas zijn deze zelf zo moordlustig als wat dus kan ik enkel vluchten :p

11. lies276

lies276 Niet meer actief

Hier ook hoor! Ik begon zo langzamerhand te denken dat er ergens iets ligt te rotten ofzo, maar de hele buurt heeft er last van.
    We meppen hier per dag wel 50 vliegen dood!!
    Ik spoel ze meteen door de gootsteen of gooi ze buiten in de vijver.
    Ik ruim lege glazen, borden ed meteen op en heb de vuilnisbak al buiten gezet. Zodra er ergens een plakplek op de tafel of de vloer zit, maak ik het meteen schoon, maar niks helpt!
    Zometeen ga ik toch maar eens die kruidnagels kopen en in een bakje water zetten.......
    Ik word er werkelijk onpasselijk van als ik zie dat ze op m'n eten zitten en alles onderpoepen!:x

Deel Deze Pagina