Q. uinn We krijgen een tweede zoon dus we zoeken een passende naam. Hij moet niet te lang zijn (liefst ook 5 letters) en niet meer dan 2 lettergrepen hebben. Ik weet het, veel eisen, maar hij moet kort en stoer zijn Wie kan ons helpen?
Q. uinn Aaron Q. uinn Aidan Q. uinn Avery Q. uinn David Q. uinn Devin Q. uinn Dylan Q. uinn Elvis Q. uinn Ethan Q. uinn Ewoud Q. uinn Felix Q. uinn Filip Q. uinn Floyd Q. uinn Isaac Q. uinn Jaden Q. uinn James Q. uinn Jonah Q. uinn Lloyd Q. uinn Logan Q. uinn Lucas / Q. uinn Lukas Q. uinn Micah Q. uinn Midas Q. uinn Myron Q. uinn Nevan Q. uinn Nevio Q. uinn Nolan Q. uinn Oscar / Q. uinn Oskar Q. uinn Renzo Q. uinn Rufus Q. uinn Rylan Q. uinn Scott Q. uinn Silas Q. uinn Simon Q. uinn Tobin Q. uinn Tycho Q. uinn Tyler Ik zou zelf trouwens Quin met maar 1 n schrijven
Is Q. uinn de naam van jullie eerste zoon of is dat de voornaam die jullie geven en zoeken jullie er een naam achter?
Uit je banner maak ik op, dat het om een broertje gaat. Ik dacht aan : Vince Brent Mitch Kjell Lance Ralph Scott Floyd Brett Kayne Bruce
Sorry voor de late reactie Q. uinn is onze eerste zoon, dus we zullen er zeker geen N afhalen, haha! Bedankt voor het meedenken, heb je nog meer opties Michelle omdat het nu niet om de tweede naam gaat maar om de naam van onze tweede zoon? Sorry voor de onduidelijkheid haha
Quinn vind ik leuk klinken bij Dex maar die voldoet niet aan je eisen. Wat vind je van Stan of Stenn?
Q.uinn en Raf of Raaf Q.uinn en Luka Q.uinn en Morris Q.uinn en Vito Q.uinn en Beau Q.uinn en Eden Q.uinn en Dean Q.uinn en Kai / Kaj Q.uinn en Levi Q.uinn en Senn Q.uinn en Otis Q.uinn en Mika Q.uinn en Mick Q.uinn en Boaz Q.uinn en Boy Q.uinn en Ezra Q.uinn en Duuk / Duke Q.uinn en Diaz Q.uinn en Gian Q.uinn en Noah Q.uinn en Joah Q.uinn en Dax Q.uinn en Mads / Mats Q.uinn en Lenn Q.uinn en Milo Q.uinn en Seth Q.uinn en Russel Q.uinn en Dane
Hahah ik vreesde er al voor toen ik de vraag van vlinderke las Maar hier nog wat ideetjes dan voor een broertje dus. Het zijn allemaal namen die in het Engels en/of Iers gebruikt worden (net als Quinn) met vijf letters. Aaron Aidan Alden, Arden Alger Allan / Allen / Allyn, Alban Alton / Elton Alvin / Elvin, Elwin Arlen, Arlie Aston, Astor Avery Benji Blaze, Blake Boyce Brady, Brody Brent, Brett Brian / Bryan Brice / Bryce, Bruce Byron Caden / Kaden Casey / Kasey Chase Chris Colby Colin Conor Daley Damon Danny Darby, Darcy Daren Daryl Davey / Davie, David Derek Devin / Devyn, Davin, Devan, Devon Donny Duane / Dwain Dylan Eldon Elmer Elroy Elvis Emmet Ethan Felix Floyd Glenn Irvin, Irwin Isaac Jaden, Jadyn James, Jamie Jared / Jarod Jason, Jayce Jaxon Jesse Jimmy Jonah Jules / Jools Kevin Kirby Kyler Lenny, Lenox Leroy Lewis, Louis Lloyd Logan Loren, Lorne Lucas Mason Micah Miles / Myles, Niles Myron Nevan, Nevil Nolan Odell Ollie Oscar Percy, Perry Ralph, Rolph Raven Rhett Rigby Riley / Ryley, Rylan River Robin Ronan / Rónán Rowan Royce Rufus Sammy Scott Selby Shaun / Shawn, Shane Silas Simon Sonny Steve Storm Thane Tobin Tomas / Tomás Tommy Tyler Vance, Vince Wayne
We doen ons best 1 lettergreep - 5 letters Glenn Björn - Bjorn Rhett Vance Dayne Mayes Shawn Chris Trent Lloyd Lenn Kheyn (spreek : Kijn) Stach (spreek Stag of Stash) Bendt Cloyd Brice - Bryce Dentz Djint Wayne
Dank jullie wel meiden! Lastig hoor,... soms is het wel mijn smaak maar niet ml zijn smaak of andersom! We puzzelen dus nog even verder maar meer suggetsties zijn natuurlijk van harte welkom!