Voor ons eerste wondertje zijn wij een tijd bezig geweest en uiteindelijk zwanger geraakt door middel van IVF. De kans op een natuurlijke zwangerschap was voor ons rond de 6%!! Voor mijn hevige menstruaties tijdelijk aan de pil geweest en daarna gestopt voor een tweede wonder. We waren aan het wachten op een oproep voor IVF om weer te starten. Ik wachtte en wachtte...maar mijn menstruatie bleef uit en dat terwijl ik wist wanneer mijn eisprong was geweest. We wisten dat het bijna niet mogelijk was, uiteindelijk bij 3 dagen overtijd maar een test gaan halen en gaan testen,tot onze grote verbazing verschenen hier twee dikke strepen op! Wat, dan kan niet! Zo snel (ronde 3,maand 3!)!We kunnen het nog steeds niet geloven maar wonderen bestaan dus echt! En wij maken dit wonder voor de tweede keer mee! WHAAAA IK BEN WEER ZWANGER!!!
Gefeliciteerd, wat een geluk!! Ik lees dat je door endometriose aan de ivf bent gegaan? Het is namelijk ook wel eens zo dat endometriose uit zichzelf kan verdwijnen en je dus zonder hulp gewoon zwanger kunt worden! Anyway, geniet ervan!!!!