Eindelijk is het zo ver...ik ben voor het eerst zwanger! Nu ben ik volgens mijn eigen berekeningen zo'n 6 a 7 weken zwanger en ik heb volgende week een eerste afspraak bij de verloskundige. Aangezien het ons eerste kindje is en ik niet meteen naar buiten wil treden nu het zo pril is, zit ik echt met heeeeel veeeel vragen die ik niemand in mijn omgeving kan stellen... Ik heb volgende week dus een eerste afspraak bij de verloskundige. Weet iemand wat er dan allemaal al van mij verwacht wordt? Bij hoeveel weken komt dan ongeveer de eerste echo? En bij hoeveel weken is het redelijk 'zeker' en kan ik het aan mijn omgeving gaan vertellen? Ik heb nu namelijk echt het idee dat ik bij alle borrels en andere gelegenheden een 'excuus' moet verzinnen, ook omdat ik wel moe ben (voor de rest gelukkig niet misselijk). Wel heb ik heel veel last van mijn stoelgang. Heeft iemand ervaring met Roosvicee Laxo? Kan ik dit onbeperkt drinken? Alvast heel erg bedankt voor al jullie tips en meeleven!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zelf ook voor het eerst zwanger, ik ben nu 9 weken. Ik snap al die vragen ik had die ook Ik had mijn eerste afspraak bij de Vk met 8 weken en er werd bij mij ook al een echo gemaakt ! Ik heb zelf het hartje zien kloppen. Grote kans dat jij dat dus ook hebt. Verder willen ze weten of je een combitest/nekplooimeting wilt want dat moet in de 11/12e zwangerschapsweek. wanneer je het aan je omgeving gaat vertellen moet je naar je eigen gevoel doen . Ik heb het vorige week na mijn eerste echo verteld, ik kon echt niet meer wachten en ik heb al een opgezette buik... succes met alles !
Gefeliciteerd. Gebruik de zoekfunctie op deze site voor al je vragen - en sluit je aan bij de mama's van jouw uitgerekende maand. Bij hen kun je sowieso al je vragen kwijt Fijne zwangerschap gewenst!