Na lang gewacht te hebben zijn wij nou ook zwanger. De laatse ronde voor iui toch op de natuurlijke weg zwanger geworden. Zijn echt super blij. Maar ook zoooo bang dat het mis gaat. Heb echt nergens last van bijna geen symptomen alleen giga zere borsten. En moe. We gaan maar van het goeie uit en dat we volgend jaar ons 2de wondertje in onze armen mogen nemen.
Proficiat!! Probeer er lekker van te genieten. Is makkelijk gezegd weet ik, misschien dat je na de eerste echo wat meer kunt gaan genieten. Ik kon het pas na 14 weken toen we het hartje hoorde kloppen
Gefeliciteerd!! Wat fijn net voor de IUI. Probeer te genieten. Maar ik snap je wel. Ik heb hetzelfde gevoel. Alleen (.)(.) doen zeer en moe. Verder niet echt kwaaltjes.
Onze nachtmerrie is uitgekomen heb gister avond een miskraam gehad. Verloor overdag bloed en s'avonds heb ik het vruchtje verloren. Het was zo'n wonder maar helaas heeft het niet zo mogen zijn.
Gefeliciteerd met je zwangerschap & wat mooi! Als je het leuk vind: Bevallingslijst: Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 Deel 1