Hoe zag jullie slijmprop eruit? Met bloed?Zonder bloed? Dacht dat ik m al verloren was, maar gister toen ik onder de douche stond verloor ik tot op een paar keer flinke slijm slierten...nou ja noem het meer een vliesje ofzoiets...maar helder en zonder bloed. Maandverbandje erin maar geen vocht meer verloren verders....
Bij mij was het echt de 1e keer een flinke klodder slijm met bloed, ik vond het meer een bloedprop. Nu heb ik al enkele dagen dat ik flink wat slijm verlies, dus volgens mij verlies ik 'm deze keer in delen.
Bij mij was het ook een flinke klodder met allemaal sliertjes bloed erin...! Daarna verloor ik wel steeds beetjes slijm, maar toen heeft het nog bijna 4 weken geduurt voordat ik pas bevallen was!
Bij mij was het helder, maar nadien verloor ik wat bloed. Ik ben binnen 48 hierna bevallen! vrijdag: verlies slijmprop Zondag: breken van vliezen en 's avonds is Luuk geboren! Liefs
ik verloor zon 2 dagen lang veel slijmm.ik had een prop verwacht en dacht dus dat er niets aan de hand was..bleek toen wel 2 cm ontsluiting te hebben
Ben net een klodder slijm verloren en dit is waarschijnlijk de slijmprop. Was beetje gelig van kleur maar verder geen bloed, hoop dat de rest nu ook binnen een paar dagen op gang komt Ben zo nieuwsgierig naar die kleine
Hier hetzelfde; dit was om ongeveer 17 uur op 10 juli. De dag erna, 11 juli om 17:55 is Sverre geboren! Ik was wel 9 juli gestript ivm een hele dag voorweeen..
bij mij was het ook slijmslierten... in het begin doorschijnend, daarna gelig en s avonds was het meer bloed. Ik ben diezelfde nacht nog bevallen. Succes ladies! xxx jelly
Bij mij was het de eerste dag wat slijmslierten in mijn onderbroek. De morgen hierna toen ik opstond, lag er een flinke prop taai doorzichtig slijm in bed. Nu verlies ik nog af en toe wat slierten. Maar de bevalling is nog niet op gang. Zaterdagmorgen slijmprop verloren.
Hij kwam er bij mijn pas uit nadat mijn zoontje geboren was. De vk heeft hem eruit gehaald, het was de grote van een tennisbal bijna en donkerrood. gr.