*Fem geeft iedereen thee en koekjes etc *. Ik ben trouwens ca. 15-11 uitgerekend, had 27 feb waarschijnlijk innesteling (roze slijm verlies) dus eu op 22 feb (uitgerekend met calculator) en uitgerekend op 15 nov!
Echt waar? Wat grappig exact een maand na jou Ik mag 21 mrt nog een keertje komen voor een echo, yahoo!
Nogmaals...Joehoeeee jippie \/ \/ Fem is zwanger en dat moeten we vieren. Ik hoop je snel te kunnen volgen en anders ga ik toch echt mee in je koffer Ik ben echt ontzettend blij voor je.....(zit met een grote grijns achter de compu) Veel liefs la femme
Hee Fem.. jij via deze weg natuurlijk ook nog gefeliciteerd.. dat we beide over 8 maanden maar iets mooi's op de wereld mogen zetten... Misschien puffen we wel samen!
Eeeh medeNodder van pas even geleden! Van harte meid! Ga lekker genieten ik wens je een superzwangerschap! (Enneuh dat trillen duurt nog wel even!) Liefs Noor
@Noor; Hey meid, wat goed zeg, twee beebjes in één keertje! WOW wat geweldig, wat een mooie ervaring.... hm, heb er eigenlijk geen woorden voor, supergefeliciteerd voor jou natuurlijk!
Hé Fem, Ik ben hier 14 dagen niet geweest, dus had jouw nieuws gemist! Gefeliciteerd meissie! Dus toch eindelijk en echt! Geniet ervan! Bij mij lijkt het er ook op dat het zover is (zie mijn reactie in NOD Maart), maar durf er nog niet helemaal enthousiast over te zijn... Wil eerst nog een digitale test doen... x Linda