Hoi dames, Inmiddels is dit mijn zoveelste topic en zijn heel wat namen de revue gepasseerd. Ik ben inmiddels 32 weken zwanger van onze tweede. Onze oudste heet Sophia. We hebben nooit problemen gehad over die naam, met 10 weken wist ik het al voor een meisje, en mijn man was het er direct mee eens. Ik heb ook nooit getwijfeld. Maar nu! Mijn man wil voor Elina gaan. Ik vind het op zich een mooie naam, maar echt het gevoel van 'ja' heb ik niet. En ik vind dat toch belangrijk bij een naam. Dus, welke naam past er bij Sophia, en is een beetje in dezelfde sfeer (klassiek, niet te oud, Grieks of Italiaans)?
Elina erg mooi vind ik ! - Celia - Elena - Fiore - Charis - Arissa En zelf vind ik: - Elin - Julin - Elif - Miley erg leuk maar ik weet niet of dat zo zeer italiaans of grieks is. Succes met je keuze straks en de laatste weekjes.
Vind Elisa/Eliza, Elena, Eline of Melina persoonlijk mooier, maar allemaal goed passen hoor bij Sophia!
haha jammer is dat he ! de naam van onze dochter eindigt ook op Lin, dus wij hebben het ook maar laten gaan
Eleni vind ik ook erg mooi! Elisa/Eliza, Melina en Eline stonden allemaal op de lijst, maar om de een of andere reden zijn ze het niet geworden. Toch niet het 'dit is het' gevoel. Mijn man heeft dat wel bij Elina, ik (nog) niet... Ik vind Olivia en Emilia ook erg mooi, maar mijn man... lastig hoor!
Sophia en .... Lily Alana Isabella Vivienne Norah Josephina Elizabeth Lucia Flora Emily En de gegeven suggesties; Helena, Elena en Olivia vind ik ook mooi. Succes
En ipv Olivia, Livia dan?.. vind dat ook wel erg mooi klinken bij Sophia. Lastig he.. ik ga nu richting de 31 weken, en ook hier nog niet dé naam gevonden, terwijl we die bij zoonlief ook snel hadden.