Hallo meiden, De naam voor onze dochter staat vast, alleen... nu is een favoriet familielid terminaal ziek en ik twijfel of ik zijn naam nog kan verwerken in de naam. Het is alleen een lastige naam, waar ik moeilijk een sierlijke meisjesnaam van kan maken. Hebben jullie wellicht ideeën. Zijn naam is: Raymondo. Alvast bedankt
Raya inderdaad Of misschien: Ramona Rayana Rayenna Raymonde Rayna Raysa Rayven Rayya Romay Ronda / Rhonda Ronja Ryona
Pff. moeilijk hoor. Raya is wellicht nog een goede optie. Ik hoor net dat de vooruitzichten heel slecht zijn... waarschijnlijk ziet hij het kleine meisje niet eens... zo verdrietig om daar over na te moeten denken.
Ai ai, dat inderdaad heel verdrietig.. Maar wel extra mooi (maar ook gevoelig) om het meisje dan naar 'm te vernoemen.
Rana, zou misschien ook nog kunnen. Betekent 'mooi, elegant' (Arabisch) Rayline / Raylina / Raina /Raine / allemaal afgeleid van 'reine', betekenen dus koningin.
Er zijn al een paar erg mooie opties gegeven (vooral Raya vind ik mooi). Maar ik wilde je even sterkte wensen. Dikke knuff!
raymondo moon,yara,ryna,myra,yada,raya,romana,romy,do misschien heb je er wat aan...... verder heel veel sterkte toegewenst!!!
Dyon Ryan (ri-ann) May Dora Day Donna Monday ( misschien bijzonder wanneer het familielid overlijd op een maandag... ) Veel sterkte toegewenst