We zijn uit de naam die onze dochter zal krijgen. Echter, nu de doopnamen nog. De tweede doopnaam wordt een vernoeming naar Sjaak (was roepnaam)/ Jacques (officiële naam). We komen niet verder dan Jacqueline. Jacky vinden we niks vanwege de Engelse uitspraak. Kan iemand ons helpen? Bedankt!
Ik heb op Franse meisjesnamen gezocht... Jacalyn - vrouwelijke vorm van Jacques; afgeleid van James en Jacob. Jaclyn - beschermen Jacquel - een vrouwelijke vorm van Jacques; afgeleid van James en Jacob. Jacquelynne - vrouwelijke vorm van Jacques; afgeleid van James en Jacob. Jacquenetta - kleine Jacques Jacquenette - kleine Jacques Jaquelin - vrouwelijke vorm van Jacques; afgeleid van James en Jacob.
Jacomijn Jacobijn Jacolijn Jacoline Jascha = Russische koosvorm van Jacob Jamie = Engelse koosvorm Coco = koosvorm van Jacoba
Jacqueline is mooi toch? Andere ideetjes: Jacobine, Jacobina Jacomina Jacqui Jacquelyn Deze namen zijn daadwerkelijk afgeleiden van de naam Jacques/Sjaak. Een andere naam die me te binnen schiet is Janneke. Of Jannike. Of de 'sja' in Janine / Jeanine of Jeannette? Shanika lijkt me wat te Afrikaans?