Bij mijn zusje op het kdv zit ook een meisje dat Arwen heet. En in het begin dacht ik toen altijd dat mijn zusje het over een jongetje had als ze het over dat meisje had. Maar nu ik eraan gewend ben vind ik het eigenlijk wel een leuke naam. Dinthe is ook heel leuk!
Ik vind het mooi gekozen. Dinthe vind ik een hele mooie naam, en Arwen deed mij ook gelijk denken aan Lord of the Rings. Omdat de Arwen uit het boek/de films ook een vrouw is vind ik Arwen meer voor een meisje dan voor een jongen. Een oud-collega van mij heeft zijn dochtertje ook Arwen genoemd, naar die elfenvrouw uit LOTR en zij zijn erg blij met die naam voor hun dochtertje. Gewoon doen dus, als jullie dat mooi vinden!
Stoer! (dinthe is niet mijn smaak) maar Arwen is top! Is inderdaad dat elfenmeisje uit LOTR, Liv Tyler (dochter van...)
Arwen is in het landen van de UK (kelticshe kant dus) wel degelijk ook een meisjesnaam hoor. vind het juist lekker apart hoor.
trouwens, valérie, JIJ hebt ook een supermooie naam! staat in mijn top3 mocht ik ooit ooit ooit zwanger raken