hey ik vind stijn het coolst. maar dat is natuurlijk een mening van 1 persoon. je moet er zelf goed bij voelen. groetjes kitana
Vind Rens geen verkeerde naam maar ik ken een man van achter in de 50 die Rens heet dus vind dat niet echt iets van nu eigelijk. Ik vind Stijn overigens een hele leuke naam dus ik heb op Stijn gestemd!
Ik vind Stijn leuker alleen hoor je Stijn tegenwoordig zo veel... En Rens.. Mwahhh wat dacht je van de naam Jens
Hmmm..ik twijfel, vind ze allebei wel leuk! Dan denk ik toch dat ik stijn kies, vind ik iets leuker voor een klein kindje! Maar rens is ook leuk!
Een goede vriendin van mij heet Renske, en die noemen we altijd Rens, dus bij die naam moet ik gelijk aan een meisje denken. En Stijn vind ik een hele leuke naam, dus daar heb ik op gestemd.
Ik heb ook voor Stijn gekozen. Dat vind ik mooier dan Rens, en het past zowel bij een kleine jongen als een volwassen man.
Leuk al die reacties! Ik vind zelf Stijn ook wel leuk maar ben een beetje bang dat de halve klas zo heet straks..
Op Rens rijmt teveel. Kinderen zijn hier dol op. (Rens-pens, Rens- sla em lens) Ik zou voor steijn gaan, daar rijmen ook wel dingen op, maar die zijn in mijn ogen minder gemeen.En vind deze naam om eerlijk te zijn ook stoerder. Succes ermee!