Goedenavond allemaal Ja, ik vertel het een en ander bij anderen, ik dacht ik maar mijn onderwerp, is makkelijker plaatsen!!! hihihi Om een heeeeeeeeel lang verhaal wat korter te maken zal ik puntsgewijs ff vertellen hoe we er momenteel voorstaan. * Wij zijn in 2004 gestopt met de pil, en dachten zelf ach we zien wel misschien is het snel raak, maar misschien duurt het wel een half jaar. Ach wij onwetende, het duurt inmiddels al ruim twee jaar. Maar ik heb vorig jaar toch het geluk mogen ervaren dat ik ruim 7 weken zwanger heb mogen zijn, alleen helaas werd het een miskraam. * De miskraam kwam echt als een donderslag bij heldere hemel, 's middags kijk je nog naar kleding (stiekum, want niemand weet het) en 's avonds ga je naar het toilet en je begint mega te vloeien. * Het heeft toen ruim een half jaar geduurd voordat ik weer normaal ongesteld werd, mijn hormoon huishouding was helemaal verstoord. * We hebben besloten om toch maar contacten te gaan leggen met het ziekenhuis, het enige wat dat wil zeggen is dat we het ziekenhuis hebben gebeld en te horen hebben gekregen dat je 4 maanden moet wachten, is jammer maar helaas het zij zo. * Nu hebben we inmiddels een intake gesprek gehad en bloed afgenomen en mijn man heeft een sperma onderzoek gehad, we hebben een samenlevingstest gehad en alles zag er tot nu toe goed uit. * Over twee weken gaan ze mijn cyclus volgen dus ik ben benieuwd wat de volgende stappen zullen zijn liefs fredje
hee fredje! spannend allemaal meid! krijg je bij je volgende bezoek alle uitslagen? hopelijk is het gemakkelijk op te lossen en ben je gauw zwanger! liefs elfje
hey Fredje, ben ook sinds gister, "onder behandeling" bloed afgenomen, inw. echo etc. wij zijn ook al 13 maanden bezig. Heb gelukkig een hele aardige arts . en ik krijg morgen de uitslag van het bloed onderzoek. Hou ons op de hoogte, gelukkig kun je hier veel steun vinden! liefs Gigi
He Fredje, Jeetje zeg, waarschijnlijk zoooo gehoopt dat het toch nog spontaan zou lukken... Ik ken het meid! Er is niks aan, iedereen wordt zwanger en jij niet... Ik hoop dat alle onderzoeken goed uit zullen pakken en dat jullie maar een ietsiepietsie hulp nodig zullen hebben! Ik duim voor je en hou ons op de hoogte he! Liefs Elmo
Wow 4 maanden moeten wachten totdat je terecht kon in het ziekenhuis? Da's best lang....wij hebben volgens mij al na 4-6 weken terecht voor een eerste gesprek. Gister is er na 5 maanden een eind gekomen aan de hele onderzoeksmolen en gaat er een plan gemaakt worden.
ja inderdaad, zeker na de miskraam had ik het idee, van het is toch gelukt dus waarom zouden we gaan dokteren, maar ja het mag nog niet zo zijn, maar we houden hoop!!!!! Inderdaad krijgen we bij de volgende bezoek de uitslagen, is toch wel spannend allemaal hoor!!!! thanx meiden
De fase waar je in zit is vreselijk (vond ik tenminste) je weet niet waar je aan toe bent. Jullie kunnen samen zwanger worden, wat gaan ze met je doen. Hoelang moet je daar op wachten.... Heel veel succes meid! Ik hoop echt ontzettend dat het relatief makkelijk is op te lossen voor jullie en dat jullie er achter kunnen komen waarom jullie tot op heden zonder resultaat hebben geklust. Hou ons maar op de hoogte, ik denk aan je. Elmo
ik vind het nu allemaal zo spannend, ja je wilt de 'oorzaak ' weten, he, weten wat voor behandeling van ons het beste is, nu weten we in principe nog niets, ben benieuwd van de week horen we het. en het klussen vonden we niet erg om te doen hoor, ook al is het zonder resultaat tot op heden dan!!!
Ik wilde jullie nog even veel sterkte wensen met de resultaten van de onderzoeken deze week! Denk aan jullie! Elmo
spannend allemaal hoor morgen naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd, is allemaal afwachten nu. Nog 1 nachtje slapen en misschien weten we dan wat meer. ps lieve meiden fijn dat jullie aan ons denken!!
ja we hebben wat duidelijkheid wat betreft de zwemmers van mijn man. Die zijn in topconditie!!!! Dat is dus mooi!!!! Nu moeten we volgende week als ze mijn cyclus gaan volgen, hormonen gaan spuiten en bij mezelf een spoeling geven van onder zeg maar met natrium oplosmiddel, om het slijm wat minder taai te maken. Dus ik heb vandaag mijn spuit instructies gehad en vanaf volgende week op cyclus dag 13 moet ik beginnen met hormonen te spuiten. Zo willen ze mijn cyclus in kaart brengen. Spannend hoor!!! Maar er wordt aan gewerkt, en ik moet eerlijk zeggen ik heb er een goed gevoel over, en dat is ook voor het eerst. Meiden jullie ook heel veel sterkte en een fijn weekend!!! liefs fredje
hee fredje! fijn dat je zo positief bent! hopelijk heb je gauw resultaat! en was je mannetje trots??? hihihi (die van mij toen wel!) liefs elfje
ja tuurlijk was hij trots, maar dat mag ook wel!! Ik was ook blij dat dat in iedergeval goed zit!!! En nu op naar mijn eisprong!!! Spannend hoor, ben benieuwd of ik ook last krijg van mijn hormonen stemmingswisselingen zeg maar!!!
Goed nieuws dus!! Tja, en die hormonen...stuiter lekker met me mee meid! Gewoon op je af laten komen hoor, je kan er immers niks aan doen. Sommige hebben amper last. Heel veel geluk en liefs, Elmo