Eey Fredje, ik lees het nu allemaal en ik wil je ook heel veel sterkte wensen!! Ik duim zeer zekers voor je!!
nog een klein weekie en ik weet meer poeh..........................was het maar volgende week, ik ben zooooooooooooooooooooooooooo nieeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwssssssssgiiiiiiiiiiieeeerig, ben ik anders nooit uhm hum. Ik heb momenteel meer witte afscheiding dan anders, maar ja je maakt je zelf vanalles wijs natuurlijk
thanx meiden, Nou inmiddels nog geen 1 teken van zwangerschap of ongesteldheid, het zal dus het laatste wel weer worden, ach nog twee nachtjes slapen en ik zal het weten, denk ik. SPANNEND!!!! liefs fredje
Hoe is het meis? Ben niet zo veel online geweest maar wil niks missen uiteraard! Laat je ons even weten hoe je er momenteel bij zit? Liefs en ik denk aan je! Elmo
update van fredje nou geen enkel teken dat de duivels komen, maar ook geen enkel teken van een zwangerschap. Ach wat doet je lichaam soms toch raar. poeh poeh ik heb wel veel witte afscheiding, heb ik anders nooit, maar kan misschien ook van de hormonen komen???? Ik weet het niet. Morgen zal ik meer weten hoop ik!!!!!!!!!! DAT ER DAN GEEN DUIVELS RODE MOGEN ZIJN meiden thanx allemaal liefs fredje vind het fijn dat jullie allemaal zo meeleven
Lieve Fredje, Ik weet dat je nu dichtbij een uitslag komt maar heb geen idee in welk stadium je precies zit... Lijkt erop dat je vandaag kan testen : Help me uit deze onzekerheid meis...wil zo graag ontzettend voor je duimen!! Liefs Elmo'tje *wacht juist nog op de *
hallo allemaal, Nou geen 1 duivel te bekennen en geen zwangerschap ook. Wat een raar lichaam heb ik zeg!!! Gisteren natuurlijk wel een zwangerschaptest gedaan, maar geen positief resultaat. Dus ik denk dat die verdomde rot duivels wel zullen komen, maar ik hoop natuurlijk van niet. Mocht ik morgen nog geen duivel hebben dan doe ik weer een test. En ik hoop met positieve uitslag, maar ik denk het niet, ach ik weet het ook allemaal niet meer. Ik hou jullie op de hoogte. liefs fredje
He meis, Dit is zo'n moeilijke periode he! Ik ken het van onze 1e ICSI behandeling, geen duivels maar ook niet zwanger...grrrr Ik hoop dat je alsnog een positieve test scoort meid!!! Ik duim stug door!! Liefs Elmo