Nou, meiden sorry, had een feestje en gisteren tot laat gewerkt, maar ik ben er weer. Sorry dat ik julliie in spanning heb laten wachten, maar ik heb nog steeds geen resultaat. zondag weer een test gedaan, en er was geen streep te zien, alleen na een kwartier een vaag lijntje, dus niet zwanger. Morgen weer een test halen, ik heb sinds zaterdag wel veel maagkrampen en mijn borsten beginnen zeer te doen, kortom ik weet het nog niet. Meiden zodra ik het morgen weet van de test laat ik het jullie ook weten!!!! Bedankt met het duimen!!! liefs fredje
Je houdt het wel spannend zeg!! Pffff Ik duim stug verder hoor! Trek me niks aan van dat niet verschijnende lijntje! Kus Elmo
Jee meis, dit is toch ook nix he...Zo in spanning zitten en alleen maar kunnen afwachten...! Ik hoop ontzettend dat ik donderdag hier toch lekker goed nieuws van je ga lezen! Succes meis!
we zijn zwanger Jeetje, wat was dat spannend zeg, heb gisteren en vandaag een test gedaan en alletwee waren overduidelijk. WE ZIJN ZWANGER!!! Jippie, kan het eigenlijk nog niet geloven, maar het is toch echt waar
WAUW!! gefeliciteerd!!!!!!!!! Lekker van genieten nu heel veel plezier deze zwangerschap!! Groetjes Pientje
JEETJE MEID, WAT GOED ZEG!!!!!!!! Om eerlijk te zijn kijk ik niet echt in het topic "zwanger" maar wil je echt mega feliciteren!!!!!!! Wat een actie zeg! Helemaal geweldig meid! Ik vind het helemaal fantastsch voor jullie!! Nu maar hopen dat de rest gauw volgt!! Hele dikke zoen!! Elmo
gefeliciteerd fredje!!!! wat een heerlijk nieuws!! eindelijk iemand uit deze hoek van de site naar het zwanger zijn forum!! geniet van je roze wolk!!!!!! liefs elfje