Hallo allemaal, Ik wil even kijken hoe dit gaat. Ik weet ook nog niet of we vaker zullen schrijven. Ik zal ons even kort voorstellen, wij zijn Angela en Diane, zijn getrouwd en hebben 2 hele lieve zoontjes van 6 en 3 jaar, en nu zijn we in blijde verwachting van ons 3e wondertje. groetjes
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap, is hier vaak wel heel gezellig hoor!! En veel van je vragen kan je hier ook stellen, hoop jullie nog weer te zien! Liefs Carry
wel leuk zo die antwoorden. Maar misschien is mijn intro niet geheel duidelijk omschreven. We zijn twee vrouwen en met elkaar getrouwd. we hebben samen al twee jongens waar ik de biologische moeder van ben en nu is mijn partner voor de eerste keer zwanger van ons 3e kindje. zoals jullie wel snappen is het niet allemaal vanzelf sprekend gegaan maar hebben we echt moeten knutselen.
Beetje laat misschien maar.... Een warm welkom en ik hoop dat jullie hier veel lol zullen beleven! Met jullie namen was het niet zo verwonderlijk hoor kan dan niet missen toch... Als het goed is maakt dat hier allemaal net uit en hoef je het ook eigenlijk helemaal niet toe te lichten (wat mij betreft in elk geval niet hoor) We leven immers in 2006! Nogmaals heel veel plezier, dat we maar veel van elkaars ervaringen op kunnen steken. Elmo'tje
Twee moeders, wat leuk! Van harte proficiat. Ook fijn dat je partner een zwangerschap mag meemaken. Veel geluk. Gina