Gefeliciteerd! Ik herinner me je berichtjes van april en mei, dus ik kijk er niet van op . Geniet ervan!
Heel "simpel", een mpv aanschaffen Wij rijden zelf bijvoorbeeld een Volkswagen Multivan Transporter. (7 persoons)
Nog een foto van de binnenkant. Stoelen zijn omkeerbaar, tafel kan uitgeklapt worden, en deze stoelen zijn voorzien van ingebouwde kinderzitjes en zitverhogers. tevens beschikt deze bus ook over isofix, die hebben wij zelf altijd gebruikt voor de autostoel en maxicosi. Nu is onze kleine man bijna twee, en mag hij gedurig lekker mee op t ingebouwde kinderzitje.
En de laatste foto van de binnenkant. En ja, er is nog ruimte genoeg voor de boodschappen en de kinderwagen. (wij hebben de maxicosi mura 4) En ja deze auto is financieel misschien niet voor iedereen haalbaar, maar er zijn tegenwoordig zoveel soorten en merken mpv's in verschillende prijsklassen.
Gave bus. Wij rijden een renault espace.past allemaal prima. En de boodschapen en de wagen past er ook in alleen moet die wel uit elkaar.als er nog een stoel in komt