Vandaag was het dan zo ver. Om 20:00 uur gingen we de hele familie de film laten zien over New York. En in de film kondigen we aan dat wij zijn verloofd. Alleen wat ik niet wist is dat vriendlief nog een stuk aan de film had gemaakt waar hij mij in New York mij ten huwelijk vraagt. Als ik op kijk zit hij op 1 knie met een prachtige ring. Natuurlijk zei ik JA en nu zijn we dan officieel verloofd! Ik ben zo ontzettend gelukkig, blij en happy! Ik blijf maar glimlachen! En dit is trouwens de ring geworden die ik heb gekregen. Is hij niet prachtig? Ik ben er helemaal verliefd op!
Gefeliciteerd. Wel jammer dat je niet de bredere ring hebt genomen, deze vond ik qua verhouding van je vingers mooier staan. Neemt niet weg dat deze ook mooi is.
Misschien mis ik de context.... Maar ik snap de reactie niet. Ts is terecht blij mrt dr ring. Waarom dan zeggen dat een bredere mooier zou zijn?
Lees haar andere topic Daar vraagt ze om advies betreft haar ring. Daar heeft ze er meerdere laten zien. Oa ook een bredere, deze vond ik persoonlijk mooier.
Gefeliciteerd! De ring is echt supermooi ja. Ik zou er denk ik niet mee durven lopen haha. Wij zijn verloofd sinds 1 april