Wij zijn zooooo pissed !!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy82, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    echt joh, rotmens hahaha

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Hey hallo mensen ff ontopic he ! :-D whahaha... jaaa erg zinvol in maxi cosi meenemen zoals rosa mijn mening ook deelt.. word je ruit ingeslagen ligt je baby daar, zinvolh oor idd whahaha :p

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Had ie nu onder het glas gezeten ;)

Ik proefde het sarcasme gelukkig maar het was een leuk volgend discussiepunt geweest Snoopy :D

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    excuus? nee joh, is toch grappig.. hahahahha... !

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

helemaal mee eens. Waarom moet er toch altijd gelijk gezeurd worden over een zin waar een afkomst in staat. Ik moet zeggen dat veel er nu zelf een negatieve lading aan geven. Als er had gestaan dat het ws Een groepje Nederlandse jongeren waren geweest was er geen haan die er naar kraait. Terwijl dat dan toch ook zo genoemd word? Er word vanuit TS niemand veroordeelt dat zegt ze nu al meerdere keren. Klaar toch!

Echt balen zeg dat alles eruit is gejat. Wat een rot einde zeg bah! Ik hoop dat je de boel van de verzekering terug kan krijgen en vannacht wat slaap in kan halen.

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    hahahhaahaha umm je geloofde t ff he eerlijk ! :p

Marianne hahahaha jaaa ik deed t stiekem ff als een heeeele flauwe grap om te kijken idd of mensen daar weer over zouden beginnen, maar we lossen t nu gelukkig wat vrolijker op allemaal :)

@ darkangel: jaa ik probeer wakker te blijven he en lachen werkt t beste, ik had jullie fffff tuk ! :)

7. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ikke wel hoor, die van mij slaapt zo goed 's nachts. Ik zorg er wel altijd voor net wel/net niet op tijd thuis te zijn voor de eerste fles.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ja ik dacht die zit helemaal in zak en as, die gaat nu echt geen grappen lopen maken haha.

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    sssssstttttt, we waren net uit de discussie over t hele gebeuren van marrokanen :p hahahaha :)

ja verzekering is vriend zijn pakkie aan, en slaap mijn pakkie aan :)

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja zou ik ook doen, kinderen moeten toch al altijd zo snel ''groot'' zijn.. dus kleine baby's kunnen echt wel voor zichzelf zorgen, geen probleem hoor..

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

En je vriend die slaapt nu zeker?

12. Dana

Dana Niet meer actief

whahaha, nog zo'n grapjas :D

ik kan me je gevoel goed voorstellen, wat een domper zeg na een avond uit! hopelijk is alles snel weer gemaakt en geregeld.

13. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @ UMM ja ik ben nog down hoor en zit er echt mee in me kop en maag maarja hopelijk heeft me vriend t snel geregeld allemaal en vallen de kosten mee.

@ zinaa: echt joh, dat je t durft! Ook al weet ik dat mijn kindjes super doorslapen durf ik t nog niet, je weet noooooit wat er gebeurd thuis, in je straat of met jou als je elders bent... maaaaar jou keus natuurlijk en wel fijn dat je kindje doorslaapt, geef mij is tips voor een baby van 4mnd die nog niet doorslaapt? :p hihihihi

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Gewoon magnetron naast het ledikant zetten met een fles melk erin, hoeven ze alleen maar op het knopje te drukken ;)

15. Ellen291982

hihi sorry dan heb ik het niet geplaatst:D
    Was weer te lui om alles te lezen haha;)

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja precies, schoon luiertje erbij.. doekjes. geen omkijken meer naar..

17. Ellen291982

haha ja dat werkt heus wel!:D

18. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    uuhmmmm wacht ff hoor, zinaaaaaa maak je nou ook zo een flauwe grap of meen je t? Meiden hier maken me in de war, ik geloofde je namelijk whahaha.

@ mummy: ja hij slaapt! gemeen he! :p nee hij vroeg me voordat ie ging slapen of hij de baby moest verzorgen dat ik ging slapen, maar ik zei ga maar slapen ( dacht baby slaapt over uurtje wel, had ik maar niet gezegd whahahah) dus die krijg je met geen toeters en bellen wakker , veeeeeer heen :p

19. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    schaam je luilak! :)

20. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik dacht vanacht gehoord te hebben van mijn vriend: omdat onze auto van 98 is kregen we geen glasschade via verzekering omdat oud bj isofzo of heb ik t verkeerd begrepen? Schiet me nu ineens te binnen

Deel Deze Pagina