Je kan dacht ik ook via onderdelenzoeker naar auto onderdelen zoeken online, hebben wij ook wel eens gedaan. Ik weet niet of dat ook voor ruiten geld alleen. Wij zijn binnen een week aan diverse onderdelen voor de auto gekomen, omdat je de zoekopdracht plaatst en je een mail van de garage oid. krijgt als ze het onderdeel hebben. Misschien is dat ook nog het proberen waard? Ben je een beetje uitgerust weer?
we hebben al een aantal sloperijen gebeld en ze gaan kijken of ze de ruit hebben, moeten over half uur terugbellen allemaal haha... Ik heb niet lekker kunnen slapen helaas en niet echt uitgerust. Oudste vond t nodig vanaf 2 u in de nacht elke x t op een huilen-gillen te zetten en dat tot 4x toe dus bij de 4de keer was ik zzo kapot dat ik m bij ons heb gelegd met als gevolg dat ik dan niet lekker lig en goed slaap (hij viel 4u pas in slaap!) en dan nog 2x eruit voor de baby..... de oudste komt met nieuwe dingen thuis na een weekend logeren, vind dta zo vervelend! Normaal slaapt ie gwn lekker in zin bed...
Ahhh men pittig!! Dat zal je altijd zien alsof ze het aan voelen he? Ik hoop dat de sloop een ruit oplevert en dat je misschien vanmiddag nog ff kan rusten (niet hard op zeggen)
ja hij is natuurlijk bij oma wezen slapen en dan mag er meer als thuis he daar slaapt ie bij hun op de kamer in een campingbedje dus grote kans dat ie daar gilde en dacht heey mag dan bij opa en oma in bed en dus hier ook.... alstijd als ie terug van logeren is moet ie hier weer inkomenen uitproberen hahaha....verder wel een lieverd hoor, werd met een big smile naast zijn papa wakker en zei, hoooi hihihi... Maar nu komt t leuke nieuws! Ik heb vanochtend aantal telefoontjes gepleegd voor de ruit en mijn vriend erop af gestuurd. Krijg ik net een sms: ze zijn al bezig de ruit erin aan t zetten en t kost 70 euro bij elkaar!!! Nou das nog een koopje en zijn we erggg blij mee Dus al met al binnen 2 dgn probleem goedkoop en snel opgelost hihihi, wij zitten straksweer warm !
damn wat gaaaaaaaaaaaaaaar, ik zou echt helemaal kapot zijn! Gelukkig ligt er in mijn auto echt helemaal niets, zelfs niet in het dashboardkastje, maar het feit dat anderen in je auto zijn geweest is al vreselijk.. Wel gaar dat ze je hele achterruit eruit rammen, vooruitje is makkelijker en ben je veel makkelijker in de auto.
Fijn dat het zo goedkoop en snel opgelost is meid!! Nu hopen dat je vanmiddag nog even lekker kunt rusten.
Ahhhhh zo lief!! Dat is wel leuk wakker worden.. Top dat het zo snel en goedkoop is geregeld!! Dat is weer een hele zorg minder. Onze auto is ook meerdere malen open gebroken en ik vond het zelf het ergst dat er iemand in de auto was geweest zoals Devil zegt. Nou alleen nog wat rust en je kan er weer tegen aan!!
@ devil: het was ook voorruit meid aan passagierskant die ingeslagen was... bij al de autos. Het is gelukkig al gemaakt en hopelijk gebeurd t niet meer. Volgende keer laten we iig niets belangrijks erin liggen, niets is nergens veilig meer in een tijd als deze.... Ja rust heb ik al lang niet meer sinds ik mama ben geworden, maar pik er momentjes uit om bij te tanken hihi, thanks girls ! xxx