Merry X-mas and a Happy New Year! Bekijk bijlage 38428 Dat de wensen en dromen van de meiden (en mannen) van ZP maar mogen uitkomen in 2010!!!
Ik wens iedereen op het forum een gezond, liefdevol en bovenal gelukkige feestdagen. -Moge de lege buiken van de vrouwen in 2010 gevuld met een kindje worden. -Moge de mannen die voor hun zwangere vrouw moeten zorgen ergens veilig kunnen schuilen. -Moge de al geboren kindjes in voorspoed en geluk opgroeien en lief zijn voor hun kleine broertjes of zusjes. -Moge de sterretjes extra hard stralen deze kerst voor hun pappa en mamma... Veel liefs, Kat
wat een lieve wensen!! ik wens jullie allemaal een spetterend 2010!!! en bedankt voor alle steun het afgelopen jaar... liefs
IS mijn wens voor jou is dat je dromen uit mogen komen voor 2010!! En natuurlijk ook voor alle andere meiden! Liefs Trees Ps de laatste zin van kat1981 is wel een echte tranentrekker, maar wel erg mooi!
Ik wens ook iedereen een mooi nieuwjaar toe... met natuurlijk een babyboom (allemaal zwanger in 2010, zou dat niet mooi zijn)
[SIZE=+1]aan iedereen,[/SIZE] Het is weer december, voor velen de gezelligste maand van het jaar hoewel er meestal veel te doen is en is alles wel op tijd klaar? Er moet gedacht worden aan kaarten, eten, outfit, noem maar op ook wie komt bij wie en stoten we niet iemand voor de 'kop'? Kerstcadeaus kopen, na het hebben gezet van de schoen dus winkel in, winkel uit, tot je voeten er zeer van doen. Toch is dit geen klaagzang, maar met een knipoog geschreven omdat gebleken is dat vooral vrouwen dit zo kunnen beleven maar zijn de feestdagen dan eenmaal daar, dan is alles weer goed want het samenzijn en de gezelligheid is waar je het voor doet. Ondanks de lichtjes overal, buiten toch donker en koud binnen genoeglijk en warm, misschien stoken op hout. De een viert uitbundig feest, de ander doet het wat rustiger aan maar er flonkert altijd wel iets, al was het alleen maar de maan. Met kerst de kerstboom, met oud en nieuw het glas geheven een nieuw jaar is alweer op komst, waar is het oude gebleven? Fijne feestdagen en voor het nieuwe jaar de beste wensen hopelijk ook vrede op aard, we zijn toch allemaal mensen... heel veel liefs van my!
Ik sluit me aan bij de rest. Voor iedereen hier wens ik een prettige kerst en en knallend 2010!!! Dat alle wensen maar mogen uitkomen..................