Hoi dames! eindelijk zijn wij zwanger, mijn vriend en ik waren vorige week nog in shock, maar nu superblij! We vrijen al bijna sinds het begin van onze relatie onveilig (2 jaar), en eerlijk gezegd had ik net vorige maand voorgesteld onze vruchtbaarheid te laten testen. Juist die maand werden we zwanger op valentijnsdag en daar was ik nou deze keer echt niet op beducht. Ik dacht gewoon dat ik ongesteld ging worden dat kon ik nml aan de pijn in mijn borsten voelen etc. Elke andere maand rende ik al voor de ongie datum naar 't kruidvat, behalve deze maand! Terwijl je op mijn menstruatie de klok gelijk kan zetten, was ik zwaar in ontkenning, want pas op de 5e dag overtijd begon het te dagen! Het kind was altijd al welkom, maar we waren er niet bewust mee bezig, dat wilde we een beetje aan het lot overlaten namelijk. Het lot heeft besloten dat nu een goede tijd is. En wat ons betreft is dat het ook alleen moeten er 100000000 dingen geregeld worden, zoals trouwen, samenwonen, afstuderen (in omgekeerde volgorde) en de emoties overrompelen ons ook wel erg. Gelukkig in positieve zin, we worden weer opnieuw verliefd op elkaar! Nou ik moest even spuien, want dit is mijn eerste zwangerschap en ik kan er verder nog met niemand over praten. We hebben besloten het pas na de 1e echo op 4 april aan de familie te vertellen, en daarna de rest van de wereld. ik ben iig heel blij met deze site. tot kletsen Christine
Ook ik wil even me ei kwijt vandaag IK BEN ZWANGER. JOEPIEJ naar 5 maanden al ben echt zo blij dat het zo is. Ik belde mijn vriend op zijn werk en gilde het uit. hij ging gelijk huilen en nou ga ik ook nog is in aug trouwen. ben zo gelukkig. g jaimy
Joh, het komt dan toch altijd onverwachts he? En ja, een baby is een heleboel geregel... maar het is het zooooo waard! Geniet van jullie zwangerschap & van alles wat er nog komen gaat! GEFELICITEERD!
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve felicitaties en degenen die ook zwanger zijn ook feliciteren! Alles gaat verder prima, behalve dat ik moe moe moe ben, en dat is lastig als je nog een pittig tentamen halen moet en een afstudeerscriptie moet schrijven.... Maarja, komt wel goed, mijn vriend heeft beloofd te helpen waar hij kan. Ik heb er nog steeds vertrouwen in. Sterkte allemaal en tot chats Christine