Hallo, En na een week overtijd zijn toch de stoute schoenen aangetrokken om een test te doen. En ja, we zijn hartstikke zwanger kon niet duidelijker. Had me wel verkeerd geteld met de laatste cyclus, ik dacht dat ik nog maar net 5 wkn was maar al bijna 6 wkn. Allemaal heel spannend en hopen natuurlijk dat het goed gaat. Kus Fennita
zo das snel gefeliciteerd meid leuk man en nu lekker genieten nog 6 weken en dan echt genieten gr esther
Dank je! Ja het is nu alleen zo ontzettend moeilijk om het voor je te houden. Het liefst schreeuw ik het van de daken. Maar nog 6 wkn en dan kan ik zo hard schreeuwen als ik wil. Kus Fennita
Hey Fennita, Dus toch!! Gefeliciteerd, echt super!! hahah ja moeilijk he dat je het nog niet van de daken kunt schreeuwen. Daar heb ik ook erg veel moeite mee Geniet er maar lekker van en nog effies.. dan kun je het iedereen vertellen. Dikke kus Toys
Jouw schoonzusje verwacht volgende maand een kindje.. ik word volgende maand tante.. mijn zusje verwacht eind augustus een kindje!