Soms vraag ik mij wel af of er wel iets groeit. Ik kan het nog niet helemaal bevatten. Aangezien ik ook niet misselijk ben alleen mijn borsten zijn al een cup maat gegroeid. Maar dinsdag moet ik naar HA, en dan zal ik het wel horen. Voor iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Dikke kus Fennita
Ha Fennita, Ik heb je gister een berichtje gestuurd, nogmaals van harte gefeliciteerd meid!! Vandaag zag ik dat je bij mij ook een berichtje had achtergelaten. Dank je wel!!! We lopen ongeveer gelijk. Maar hoe voel jij je? Wij zouden het ook zo graag net als jullie van de daken willen schreeuwen en het ligt op de puntjes van onze tong, maar wij wachten ook totdat we de 12 weken zijn gepasseerd. Het is allemaal zo spannend he? Wij kunnen het ook nog niet bevatten dat het toch weer zo snel is gegaan! Ik ga morgenmiddag de verloskundige opbellen voor een afspraak. Meid ik wens jou ook alle succes van de wereld en zou je me misschien laten weten hoe het is afgelopen bij de Huisarts? Groetjes Divi
Van Harte gefeliciteerd meis!Geniet nu nog maar even van dit kleine geheim en dalijk lekker van de daken af schreeuwen maar!