Het is niet de eerste keer dat ik dit aangeef op het forum en de laatste keer was het geluk van korte duur, maar blijkbaar zijn mijn hcg waarden nu veel hoger dan toen dus hier komt het...(zacht tromgeroffel) ik........ ben......... zwanger........
Nogmaals een hele dikke proficiat meid! Dat alles heel voorspoedig mag verlopen de komende 9 maanden!
ooh, bedankt dames...ik zit nog even vol ongeloof, hopelijk vliegen deze 3 weken snel voorbij en zie ik een hartje kloppen op de echografie.. Mijn man zit te hopen op een tweeling, ik ben al blij als ik eentje heb...haha
ontzettend gefeliciteerd meid! Hopelijk heb je over 9 maanden een heel mooi wondertje in armen. (of twee!)
Wauw van harte gefeliciteerd en je hebt een hartstikke mooie hcg-waarde lees ik in je onderschrift! Succes met wachten op de eerste echo!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en dat je toch ondanks alle zorgen een fijne zwangerschap hebt.
hey gefeliciteeeeeeeeeeerd haha geniet er maar fijn van hoor van deze leuke periode en hey hou ons op de hoogte hoe het gaat gr cybersyby
Gefeliciteerd!!!!!!!!!! Ik zie dat we gelijk op lopen en we ook beiden op 25 januari een echo hebben. Leuk!
Bedankt voor de lieve berichtjes... Vanmorgen nog maar es op een "stokje" geplast , en ik zag voor de eerste keer sinds jaren een superduidelijk plusje. Niet zo een twijfelgeval waar ik een microscoop voor nodig heb of x-ray vision, maar een verticale streep die met mijn blote oog heel duidelijk te zien was. Hoera! Dat betekent dat sinds 3 dagen geleden mijn hcg waarden nog gestegen zijn. I am so happy.....