Misschien dat je in de war was met mij. Ik had vorige week mijn termijnecho . Was heel erg bijzonder om te zien. Kreeg een inwendige echo omdat het vanaf de buitenkant nog niet goed was te zien. We hebben het hartje zien kloppen, was wel 9 dagen minder ver dan dat er volgens de berekeningen vanuit is gegaan. Ben nu dus weer 8 weken en 4 dagen. Ach joh, een week langer zwanger zijn is ook leuk. Ben de laatste tijd erg moe, maar dat gaat vanzelf weer over.
hey nienke, fijn dat het wel goed was ook al ben je wat korter zwanger! En het moe zijn, het wordt idd wel wat minder. Lekker rustig aan doen gewoon
Hoi meiden, Alles goed hier? Met mij is alles goed paar dagen lekker op vakantie geweest vandaar dat het zo stil was van mijn kant. Met de kleine gaat alles helemaal super, mara moet zeggen ben nu wel aan het aftellen hoor. Wil hem zo graag zien. @ Nienke: Gefeliciteerd met je goede termijnecho. @ Voelen bewegen: Ik weet ook niet meer precies wanneer ik hem voor het eerst echt voelde. Maar weet nog wel dat ik me zo intens gelukkig voelde. Liefs Suzan
@Nienke: Geweldig he die eerste echo Vond het ook een hele geruststelling om echt dat hartje te zien kloppen Hier nog steeds last van de vermoeidheid, hoop dat het toch nog wel een keer minder word.. Je banner is weg Suzan, hoe ver ben je nu? Liefs Saskia
Jaaaa daar is hij weer! Sinds de verhuizing van het forum mis ik meerdere banners, vind het altijd leuk om te kijken hoe ver iedereen is Voor jou is het inderdaad al aftellen zeg!
Het gaat zeker snel en ben inderdaad aan het aftellen. Ik ben nu zo zenuwachtig en nieuwschierig hoe alles gaat lopen en natuurlijk hoe hij eruit zal zien. Ook nog af en toe wat aan het kamertje weizigen, maar dat maakt het wachten wel leuk. Gisteren besloten om 1 muur toch maar blauw te verven, dus dat nog maar even gedaan. Achteraf erg blij dat we het gedaan hebben, ziet er nu veel leuker uit. Hebben jullie je kamertje al klaar? Liefs suzanne
We hebben wel al de meubeltjes en een aantal leuke schilderijen van Winnie the Pooh, maar verder moet bijna alles nog gebeuren.. Behang is wel al van de muren, nu moeten de muren nog opgeknapt worden.. Nieuwe vensterbank, muren verven, nieuwe vloer erin, etc.. We hebben gelukkig nog even de tijd
wij hebben het kamertje nog niet klaar. De muren zijn nu geschilderd (wit met op 1 muur 2 groene vlakken waar ik witte fotolijstjes met foto's op wil hangen) en mijn man is nu bezig het kozijn even te schilderen. Dan gaan we dit weekend plinten leggen en dan kan ik het schoonmaken. Maandag wordt het kamertje geleverd dus dan gaan we die uitpakken en in elkaar zetten en dan is het in principe klaar. Dan kan ik alvast de kleertjes e.d. een plaats gaan geven want die liggen nu overal door het huis verspreid omdat ik nergens plek heb (teveel spullen gekocht hihi). Maar wij hebben nog wel eventjes de tijd
welkom tessje Geniet ervan inderdaad! Hopelijk voel je je goed! @mezelf: weet je wat heel leuk maar ook heel irritant is. Druk bezig zijn met je scriptie en je dus heel erg moeten concentreren, maar getrakteerd worden op een danssolo in je buik zo ongeveer waardoor het spontaan klaar is met de concentratie
@maia: dat is inderdaad irritant, maar ook wel weer een fijn gevoel. Ik had tijdens het leren van mijn examens elke keer een misselijkheidsaanval, ook niet erg prettig kan ik je vertellen. @tesje: welkom meid, geniet van je zwangerschap ik had even een vraagje, zijn er nog meer die meedoen met mvm. Hebben jullie ook zo'n last van de geur die er uit die potten komt zetten. dat conserveringslaagje zeg maar. Als ik het ruik, ben ik vaak blij dat ik al bij de wc sta zeg maar.
@nienke: misselijkheid tijdens het leren is ook niet fijn nee. Dat had ik de eerste zoveel maanden van dit semester, zit je in college, moet je weer rennen naar een wc in de buurt. Heel vervelend, voor mezelf maar ook voor m'n studiegenootjes. Ik heb de eerste maanden van m'n zwangerschap ook niet heel veel meegekregen van mijn studie. @MvM: ja ik had er verschrikkelijke last van. Werd er kotsmisselijk van. Er wordt wel eens gezegd dat je de fles gewoon de avond voor je hem gebruikt al open moet zetten of in elk geval open moet draaien zodat die lucht kan vervliegen maar ik heb dat nooit geprobeerd. Gewoon neus dichtknijpen helaas Maar ik was wel blij dat ik toen mocht stoppen toen ik bij 16 weken was, goed doel, ben blij dat ik het gedaan heb maar het viel me wel zwaar.
@ Saskia: Een verrassing is altijd leuk. Ga je wel met kleuren werken, of hou je het kamertje heel neutraal? @Maria: Klinkt erg leuk je kamertje. Wij hebben blauw met wit en ik ga op de blauwe muur ook lijstjes ophangen denk ik. En het probleem van te veel kleertjes en spulletjes hebben, ken ik. Bij mij is het kamertje dan zo goed als klaar, maar af en toe weet ik echt niet waar ik de spullen laten moet. Maar moet toch echt nog wat spullen kopen, dus ga vanavond maar weer even even shoppen. Veel plezier met je kamertje uitpakken maandag. @Tesje: Welkom hier en zoals de andere meiden ook al zeiden, geniet ervan @Maria: succes met je scriptie, hopelijk houd de kleine zich een beetje rustig, zodat jij je kan concentreren. @ MVM: Ik ken het probleem. Werd er ook echt misselijk van en was blij dat ik er mee kon stoppen maar wat Maria ook zei het was voor een heel goed doel. Nou meiden ik ga er weer vandoor, nog even wat boodschappen doen. Fijn weekend allemaal. Liefs Suzan
@suusje: dus eenzelfde soort idee voor het kamertje! Leuk wij hebben gisteren trouwens bij IKEA een stapel witte fotolijstjes gehaald.. heb ik ze maar vast in huis nou mijn scriptie is zo goed als af dus ik ga het maandag opsturen gaat iemand nog wat leuks doen dit weekend? @baby: ik voel hem/haar steeds meer en steviger dus dat is echt superleuk! Ik geniet in elk geval enorm!
Kamertje word lichtgeel, met lichtblauwe raamkozijnen etc Wij zijn gewoon van de lichte kleurtjes en roze of blauw vinden we vrij druk. Verder komen er wel leuke schilderijen te hangen van winnie the pooh en misschien een muurschildering. Wat het weekend betreft, morgen werken en verder niet veel plannen Even lekker rustig aan na een drukke werkweek, etc.. Paar keer savonds weggeweest, boodschappen doen, verjaardagen en we hebben gister een schildpad opgehaald voor in de vijver