dat klinkt ook erg leuk zo'n kamertje Saskia! En hoe bevalt het de schildpad? Wij lopen nog een beetje te twijfelen over de gordijnen. Wij hebben nml. ramen tot op de grond (230 hoog). Nu hebben we gordijnen die gewoon wit zijn (ook op onze eigen slaapkamer) maar dat houdt het wel erg licht. Dus nu willen we op de babykamer nog een rolgordijntje maar dat is duur... omdat we geen standaard maat hebben komt er heeeel veel geld bij en dat vind ik zonde. NU heb ik bij IKEA "lichtdoorlatende" rolgordijntjes gezien die wel de maat hebben die ik nodig heb dus ik ga dat maar proberen. Hopelijk verduistert dat voldoende want anders moet ik nog even verder kijken!
Zodra de tuindeur open gaat hoor je een grote plons en zie je hem niet meer haha.. Bij onze andere schildpad heeft het ook bijna een half jaar geduurt voordat ze een beetje tam werd, dus het komt vanzelf goed
hey meiden, niemand meer wat te vertellen? of zijn jullie net als ik zo enorm duf van het weer? Ik vind het helemaal niets. @suusje: hoe gaat het? Hou je het nog een beetje vol allemaal of begin je het langzaam zat te worden? Hier voel ik Babe lekker trappelen dus dat gaat prima allemaal. Vind alleen de warmte helemaal niets helaas maar het is even niet anders.
Hey dames We krijgen ook onze eerste kindje Ik zou graag mee willen typen! Hebben jullie al een lange lijst baby spullen? Ik hou van berekenen en opschrijven van dingen en pfff wat een lijst! Ik moet echt een winkel wagen meenemen als ik bij hema ga shoppen whahah
Wij hebben al aardig wat van de grote spullen en kleertjes, rest van de uitzet komt nog wel Vandaag trouwringen opgehaald, nog een maandje.. Verder ook maar eens buikfoto's gemaakt. Staan in mijn album
mooie foto's saskia! Puzzcat: welkom hier! ik heb het meeste al in huis en soms koop ik nog een kleinigheidje maar dat is maar heel zelden. Het zit nu nog in zakken e.d. en als binnenkort het kamertje af is ga ik het wel inruimen/wassen e.d. maar dat vind ik nu nog een beetje vroeg.
Hoi dames, Het is hier wel erg rustig. Iedereen van het warme weer aan het genieten. Ik wel in ieder geval. Als ik om half zeven thuis kom ga ik nog even lekker in de tuin zitten, heerlijk. @puzzcat: welkom hier en een goede zwangerschap gewenst verder. wij hebben nog geen spullen gehaald, nog 1 weekje wachten en de 12 weken zijn voorbij, dan kan ik denk pas echt gaan genieten en het iedereen vertellen natuurlijk. Op 11 juli hebben we de 12 weken echo, ben benieuwd.
spannend Nienke ik geniet dus niet van het warme weer. Mag van mij wel een stukje kouder. Ben er echt heel duf en moe van helaas.
Ik geniet ook niet van de warmte, mij een beetje te warm nu.. Zo rond de 20 graden is voor mij wel even genoeg haha. Wel leuk dat je binnenkort een echo heb Nienke
het is mij ook flink te warm. Gelukkig heeft het hier vanmiddag wel geregend dus het is een beetje afgekoeld maar het mag nog wel wat meer! gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? wij zijn morgen 1 jaar getrouwd dus gaan gezellig uit eten en verder heerlijk niksen. Zondag nog naar een verjaardag. Babe trappelt trouwens heerlijk de afgelopen paar dagen. Ik voel hem/haar steeds beter!
Morgen werken tot half 1, daarna krijgen we nog iemand uit Duitsland op bezoek die een paar muizen wil kopen. Verder denk ik dat ik maar rustig aan doe, ben nogal moe doordat ik slecht kan slapen met de warmte..
ik slaap ook heel slecht door de warmte. Maar het is gelukkig vandaag minder benauwd dan de afgelopen dagen. Heeft de regen hier toch geholpen.
hallo meiden ik zal me ff voor stellen ik ben leonie ik ben 21 jaar en woon in doetinchem ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindtje ik kan het nog niet geloven dat ik moeder word het is echt spannend er komt zo veel op je af maandag 20 juli heb ik me eerste eco en als ik die heb gehad dan denk ik dat ik het echt pas ga geloven ik wil iedereen hier veel geluk toe wensen met de zwangerschap van hun eerste kindtje grtjs leonie
hier weinig te melden trouwens, ben alleen superblij dat het weer regent en lekker aan het afkoelen is!
Hier is de temperatuur ook weer heerlijk 18 graden, in huis nog wel wat warmer.. Draag veel liever iets warmere kleding als dat ik de hele week loop te puffen door de warmte, dus mag van mij wel zo blijven