Wij zijn zwanger van onze eerste!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jedalin, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Hoi meiden,

kom ook ff om t hoekje kijken. ik zit bij de maart 2010 mama's.
    ik ben zwanger van onze eerste.
    Afgelopen vrijdag begonnen met mvm, en volgende week dinsdag onze eerste echo. dan ben ik volgens mijn berekening 7 weken

2. Maia

Maia Niet meer actief

welkom setti :) hopelijk voel je je verder goed!

spannende tijd he!

Mezelf: vanochtend bij de vk geweest, ben weer apk goedgekeurd en mag over 3 weken terugkomen. Babe is heel actief en het doet af en toe zelfs pijn als hij/zij trapt maar het is helaas maar even zo. Meestal is het wel gezellig ;)

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dankje, ik voel me verder goed gelukkig. ja zeker spannend.

wat goed dat jullie weer goed gekeurd zijn haha. heb je ook foto's van de nieuwe echofoto's?

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Welkom hier Setti, geniet van je zwangerschap!

Hier nog steeds alles goed en weinig last van kwaaltjes..
    Alleen vandaag, laatste uurtje op me werk, kreeg het opeens ontzettend warm en beetje duizelig en enorme trek.
    Gelukkig was het ook snel weer weg.

5. Maia

Maia Niet meer actief

@setti: nee van m'n 20 weken echo heb ik op dit nieuwe forum geen foto's meer staan, maar ik heb morgen een pretecho dus ik zal wel wat foto's posten ;)

@saskia: had je wel genoeg gegeten vandaag? Ik heb altijd dropjes en crackers in mijn tas zitten, dat helpt best wel! Wel fijn dat het verder goed gaat!

@suusje: hoe is het met jou?

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    6 boterhammen en pudding (en nog een hand drop tijdens het werk)
    Lijkt me nou ook weer niet heel erg weinig ;)

Maia, heel veel plezier morgen bij jullie pretecho!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja leuk, k vind t zo leuk om van iedereen foto's te bekijken gewoon puur om te kijken wat ik allemaal nog mag gaan zien!!!

Pfff, hopen dat die ochtend misselijk heid snel weg trekt hoor. dat vind ik t vervelendst van allemaal.

8. lady1988

lady1988 Lid

16 jun 2009
    33
    0
    0
    NULL
    goeie morgen damens

heb gisteren een foto gemaakt van de buik je kunt al echt een mini buikje zien hahahah heb gelukkig nog geen last van kwaaltjes zoals misselijkheid gelukkig iedereen een fijne dag toegewens

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat eet je smorgens setti?
    Bij mij hielp het als ik tijdens het opstaan een sultana at, dus eigenlijk als je nog in bed zit ;)
    Had trouwens de hele dag sultana's mee en die hebben mij heel erg geholpen.
    Verder had ik na de 12 weken vrijwel geen last van misselijkheid meer.

Mooi buikje Lady en fijn dat je geen last van kwaaltjes heb :)

Hier gaat alles goed, vandaag alweer 19 weken! :D
    De tijd lijkt steeds sneller te gaan hier..

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ik ontbijt altijd rond 6 uur a half 7 met een kop koffie nu dus thee, een plak ontbijt koek en een vitamine pil met foliumzuur erin. Ik krijg s'ochtends ook niet meer weg en rond half 10 een muslireep.

19 weken alweer ik kijk ernaar uit dat ik al zo ver ben. haha nog ff geduld!!!!

11. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag!

nou echo gisteren was wel erg leuk, alleen 3D niet gelukt omdat onze Babe met z'n beide armen en 1 been voor zijn hoofd lag en dat nog eens een keer in de placenta had ingegraven. Het lag te slapen en had geen zin om wakker te worden. Dus we hebben eigenlijk alleen 2D gezien. Maar het was wel leuk, en omdat het nu niet is gelukt mogen we over 2 weken terugkomen :D dus dan gaan we gewoon nog een keer kijken! Daar heb ik wel zin in.

Verder ben ik helemaal kapot. Heb eigenlijk een bruiloft zometeen maar ik duik nu even mijn bed in want ik ga liever vanavond even een uurtje. Wel jammer maar anders trek ik het echt even helemaal niet.

@lady: mooi buikje alvast hoor :D

@setti: bij mij hielp helemaal niets, maar gelukkig was het met week 13 over :D dus nog zo'n 6 weekjes aftellen voor je ;)

nou weltrusten dan maar :D

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik ontbijt smorgens idd ook niet omdat ik het gewoon niet weg krijg..
    Heb het in het begin wel geprobeerd, maar bij mij werkt dat gewoon niet ;)
    Sultana bosvruchten daarintegen ging wel.

Wat jammer dat de echo niet helemaal gelukt is, aan de andere kant juist heel leuk dat je nu een keer extra mag komen ;)

13. Maia

Maia Niet meer actief

precies, aan de ene kant erg jammer, aan de andere kant helemaal niet erg dat we ons kindje nog een keer mogen bekijken ;)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    He meiden!!
    Ik mag eindelijk na 3 maanden weer terug in mijn eigen topic!! hihi :)
    Nog wel een beetje voorzichtig...maar wel heel erg gelukkig kom ik vertellen dat ik zwanger ben!!!!

Hopelijk mag alles deze keer goed gaan...tis wel een beetje extra spannend nu..!

Maarrr we zijn positief en gaan gewoon er van uit dat het nu helemaal goed zit!! :D

Voor de meiden die me niet kennen: 3 maanden geleden was ik zwanger. Wij kletsten met een aantal meiden in het topic 'wij gaan voor onze eerste (o.a. saskia :) ) en toen er een paar zwanger waren heb ik dit topic geopend...maar helaas ging het bij 6 weken fout.
    Hopelijk gaat het nu gewoon helemaal goed!! :D

15. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Lindaaaaaaaaaaa *OMHELSSSS*
    Wat gun ik het je toch dat je weer gezellig bij ons bent..
    Dat wij eerst vrijwel gelijk liepen, maakt het toch wel speciaal dat jij er weer bij bent :D
    Kan me voorstellen dat je deze keer voorzichtiger bent..

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jaa hahh en stiekem heb ik nog heel wat bladzijdes meegelezen hier afgelopen 3 maanden hihi.. was toch heel benieuwd naar jullie verhalen! :)

En inderdaad..als ik jouw banner dan weer zag dacht ik aah...zover was ik ook ongeveer geweest!
    maar geeft niet; als het nu dan maar goed gaat!! :)

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Natuurlijk gaat het nu goed, ronde 7 gaf mij geluk en gaat jou ook veel geluk geven ;)

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ linda gefeli :D
    en je moet zeker posi blijven als je dat neit doet komt het niet echt goed helaas spreek ik uit ervaring

nou dames heb niet alles weer bij gelezen hoor
    dat is veel te veel
    ik kom zo af en toe nog ff langs hoppen

maar denk dat jullie allemaal al wel door hadden dat heir de zwangerschap niet echt lekker loopt :(
    ondertussen loop ik al van af week 26 met weeen :(
    en al 2x in eht ziekenhuis gezeten dat de gyn echt dacht dat ons meisje die avond/nacht geboren zal worden
    maar dan zet ze ineens niet meer door (gelukkig)
    dus ja ik doe tegen woordig neit zo veel meer beetje bank hangen en rustig aan doen
    en hopen dat ze nog 3 weekjes vol houd het liefst 5 of 6 maar als ze nog 3 weken blijft ben ik al blij
    dan hebben we toch weer 7 weken gewonnen :D

zo zijn jullie ook weer ff op de hoogte

en ik ga hier ff op kraambezoek :p mijn hamster heeft gister jongen geworpen maar ze snapt nog neit echt wat ze met dat jong meot doen hahahahaha

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hey Syboena,
    Goed om weer wat van je te horen, vervelend dat het nu alleen niet zo lekker gaat met je..
    Ik hoop voor je dat ze nog lekker een aantal weken blijft zitten, elk weekje is er een ;)

Leuk, jonge hamstertjes :D
    Wij hebben hier ook altijd wel wat jonge hamstertjes en muisjes ;)

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja dit is haar eerste nest nou ja nest het is er maar 1
    maar hij/zij leeft nog steeds :D
    het liefst wil ik hem/haar oppakken maar ja dan ben ik bang dat mams hem/haar verstoot en dat is ook neti de bedoeling
    maar is zo schattig zoon klein babytje :D

Deel Deze Pagina