oooooooooooooooooo wat goed!!! GEFELICITEERD (ik heb trouwens vorige week gedroomd dat je weer zwanger was en in dit topic weer zat (ik heb de raarste dromen tegenwoordig ) maar wat leuk dat deze dan is uitgekomen)! super meis, gefeliciteerd!!
@Syboena: sterkte! Ik ga voor je duimen dat jullie kleintje nog even wacht met naar buiten komen En wat leuk, een baby hamstertje Nou, hier gaat het wel, alleen heb ik last van krampen in mijn kuiten (zwangerschapskwaaltje wat ik hoopte over te slaan) 's nachts, waardoor ik bijv. vanochtend alleen maar kon strompelen en onze Babe trapt graag m'n nieren verrot nu geloof ik (dat doet PIJN) maar buiten dat gaat het prima. Verder hebben we donderdag de pretecho gehad maar helaas werkte Babe niet mee en hebben we maar 1 mooie foto (zit in mijn album, hij is alleen vaag, het gezichtje zie je linksboven en het kijkt naar links - niet iedereen ziet het). Morgen gaan we lekker een weekje op vakantie naar Drenthe, daar hebben we wel zin in (alleen moeten we nog gaan inpakken maar ach... )
Kramp in me kuiten heb ik ook al 2x gehad, een keer zelfs zo heftig dat ik een dag lang mank liep Ik moest idd even heel goed kijken naar de foto om er echt wat in te zien.. Geniet van je vakantie! Hier trouwens ook rare dromen af en toe.. Heb vanacht gedroomt dat ik naar een jongen ging van de chat en toen ik hem zag rende ik heel hard naar hem toe, sprong op hem af en gaf hem een stevige knuffel en zoen. Tis maar goed dat Peter niet in me dromen kan kijken haha..
Hahahah Maia geweldig!! Da's ook lekker maf zeg!! hahaha! maarre, wel gaaf! Thnx voor die droom; het heeft geholpen! hahah. Hmm je foto kan ik nog niet zo heel veel wijs uit, maar da's vast omdat ik nog niet zo ervaren ben met echo's Hoop ik wel te gaan worden!!
Wauww saskia, al bijna 20 weken! Willen jullie weten of het een jongetje of meisje wordt? Wanneer heb je je echo?
Ik heb 21 juli de echo We houden het een verassing tot het eind Hoe voel je je nu Linda? Durf je alweer een beetje te genieten?
Leuk zeg! Ik voel me op zich prima, maar ga vrijdag nog wel een testje doen om te kijken hoe donker dat ie is. Als ie mooi donker is, is dat alweer een kleine bevestiging meer en durf ik denk ik er al wat zekerder van te zijn.. Dan bel ik ook gelijk de vk om een afspraak te maken!
nou hihi testje is 1 dag vervroegd maar wel met goed resultaat: Binnen 5 seconden stond er een lijn en binnen een minuut was ie net zo donker als de controlelijn (zie album) Vk heb ik gebeld en mag 30 juli op intakegesprek...en dan heb ik 10 augustus al m'n eerste echo! kan nu al niet wachten! Ik moest een dvd+rw meenemen, ik denk dat ik die dan al krijg met opnames van de echo?! wat gaaf! hadden jullie dit ook?? En nog een vraagje: worden jullie echo's vergoed door de verzekering? Ik heb net gemaild en kreeg dit bericht terug: * Voor alle zwangeren het structurele echoscopische onderzoek (SEO) in het tweede trimester van de zwangerschap * Het 2e trimester is toch van 14 tot 17 weken ofzo of niet?
Wat goed zeg, toch weer een klein stukje extra zekerheid Grappig dat je op 10 augustus de echo heb, dat is precies op mijn verjaardag. Ik kreeg alleen twee kleine plaatjes van de echo meer niet.. Bij mij worden beide echo's vergoed, maar ik heb zelf ook een uitgebreide verzekering dus bij mij is er heel veel gedekt.. Ik denk dat ze bij jou de 20 weken echo bedoelen
haha ja heb ondertussen begrepen dat dat ook meestal gewoon is..en zon dvd meer voor de pret echo is. Maar goed; ik vind het ntuurlijk prima! hih De verzekering dekt toch twee echo;s en ook met medische oorzaak dus die van 8 weken ook aangezien de vk die aanvraagt
hoi dames, Mag ik ook meekletsen? Het is voor mij ook de eerste zwangerschap. Heb al aardig buikje en aardig last van de "kwaaltjes", ach ja hoort erbij Groetjes!
Welkom! Nu al een aardig buikje, bij 8 weken? hih hopelijk wacht ik toch wel tot de 12 weken met een buikje krijgen! Ga vanavond maar eens een smoes gebruiken! Ga een weekendje weg met mijn schoonouders en die zeggen altijd dat ik wat moet drinken (alcohol) want dat doe ik normaal ook.. En de laatste paar keren niet ivm zwanger worden.. en nu dus omdat ik zwanger ben Dus ga maar een blaasontsteking met antibiotica verzinnen! hihi. Hopelijk krijg ik geen rood hoofd ofzo!
Heey Leonie, Welkom hier Ik had toen ook al een klein buikje, maar toen waren het nog gewoon mijn darmen haha @Linda: Heel veel plezier met je weekendje weg Ik ga morgen lekker bij een goede vriend van me BBQen met een hele groep vrienden/kennissen. Ben benieuwd wat ze van me buik zeggen
@ linda: ja haha.. dat kan je mooi zeggen ja, maar moet je inderdaad niet rood worden, ze wisten al dat je bezig was, dus dan hebben ze het eerder door haha.. Ik heb mijn ouders en schoonouders gelijk verteld, ik kan niet liegen en kon het al helemaal niet stilhouden. @ saskia: veel plezier met BBQen. Gezellig! Ja kan ook niet wachten tot ik een mooie ronde buik heb, vin ik wel mooier dan dat je helemaal niks hebt en niemand kan zien dat je zwanger bent. ben gek op buikbanden, dus ga er dan gelijk wat inslaan, maar eerst maar eens echo afwachten. Ja heb nou al een buikje, ben zelf ook wat forser, misschien dat het ook wel alleen de darmen zijn, maar het begint al vlak onder mijn borsten rond te worden Is dat vroeg ja? Zullen zien wat de verloskundige zegt, moet 27 juli eerste echo, ben dan 10 weken.. pfff duurt nog zo lang. Groetjes!
Hallo meiden, mag ik me ook bij julli aansluiten? weet sinds maandag dat ik zwanger ben van de 1e, het is nog erg pril en spannend allemaal vanochtend de huisarts gebeld...hoefde niet langs te komen. maandag maar eens een telefoontje richting verloskundige wagen. volgens hun site zou ik nu namelijk al 5wkn+5 zijn (berekent vanaf m'n vorige menstruatie). maar omdat ik ovu-testen heb gebruikt afgelopen ronde weet ik dat ik eigenlijk pas op 4wkn+5 zit. Je kan vanaf 6 weken een afspraak maken bij de verloskundige...dus ga maandag gelijk bellen, hebben we dat in iedergeval vast gehad.
inderdaad...maar ook wel leuk. we hebben het al aan onze naaste familie en vrienden verteld...kon het gewoon niet voor me houden Van m'n moeder heb ik een 9-maanden dagboek gekregen en m'n mannetje heeft van haar een zwangerschapsboek voor mannen gekregen. Van m'n zus heb ik een boekje met tips over de zwangerschap van week tot week gekregen. Erg leuk hoor. Verder reageerde iedereen echt heel erg leuk. ben wel blij als ik een afspraak bij de verloskundige heb, dan wordt het denk ik pas helemaal echt. Nu moet ik nog steeds wennen aan het idee dat er een wondertje in m'n buik zit.
Ha boba, welkom! Leuk dat je al cadeautjes gehad hebt! @ hier: ik stond ook niet helemaal goed kwam ik achter, moest 4 dagen terug.. dus ben weer even wat korter zwanger hihi. maar beter nu als dat ik met mn echo achteruit gezet wordt