Wij zijn zwanger van onze eerste!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jedalin, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

nieuwe dames, welkom ;)

@buik vroeg in zwangerschap: dat zijn idd darmen, ik had al heel snel dat ik m'n broeken niet meer aankon, maar je baarmoeder komt pas na zo'n 12 weken boven je schaambot dus die kan het gewoon niet zijn :)

nou ik ben weer terug van vakantie. Was erg leuk en rustig en relaxed dus heerlijk :) :) vanavond had ik m'n eerste yogales, was ook prima dus alles gaat wel goed. Buik is flink gegroeid en ik voel Babe nu constant trappen!

2. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi iedereen

wij zijn er ook.
    Nog niet zo lang zwanger ben nu 7 weken en 2 dagen en ook voor de eerste keer zwanger.
    Onze ouders weten nog van niks. Dat hebben we expres gedaan want de 23ste hebben we een echo dus eerst willen we die afwachten als dan alles goed is dan gaan we het tegen onze ouders vertellen. Maar ik heb wel een vriendin die het weet want ja je moet het tegen iemand zeggen hahaha.
    En kwaaltje nou eigenlijk valt het wel mee heb last van de borsten en beetje van de onder buik, maar sinds deze week merk ik ook dat het lastiger word om naar de wc tegaan. Maar ik denk dat ik niet mag klagen.

Verder hoop ik dat ik gezellig mag mee kletsen en dat jullie verder een goede gezonde zwangerschap hebben

groetjes sherly

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Welkom hier Sherly!

Vandaag zijn wij voor de 20 weken echo geweest, gelukkig was alles helemaal goed!
    Toch weer een geruststelling ;)
    Plaatjes staan in mijn album.
    Verder zijn we ook wezen kijken voor een nieuwe auto..
    Maandag gaan we voor een proefrit, dus ook nog spannend.
    Gezien de sloopregeling en de zomerkorting willen we een beetje snel beslissen, maar zo op het eerste gezicht en gewoon in de auto zitten komt het allemaal goed.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Vertel, sloopregeling?
    Wij willen op den duur ook een andere auto hihi, een gezinsauto ;), dus ben benieuwd wat dat inhoudt?

Wat goed trouwens dat de echo helemaal prima was!! Super! :D:D

@ Sheryl: Welkom! :D

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Voor auto's van 1995 of ouder kan je nu 1000 euro krijgen..
    Komt uit een potje wat de overheid beschikbaar heeft gesteld en geld zolang het potje nog niet leeg is, helaas kunnen ze niet aangeven wanneer dat zal zijn.
    Slooppremie kan dus best nog een paar maanden duren, maar voor hetzelfde geld is het eind van de week al op..
    Verder is er wel een maar, de oude auto moet namelijk nog 3 maanden APK hebben op het moment van aflevering.

Zomerkorting is tot eind augustus, maar weet niet of dat gebonden is aan het merk of algemeen..

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ahh oke dan houdt het al op hihi, heb er 1 uit 2004 ;)

Die kortingen.. nja, dat zal wel niet meer lukken.. wil pas over een paar maanden een nieuwe auto als ik zo goed als zeker weet dat alles prima is!

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ja het is ook heel wat om een andere auto te nemen, maar die van ons is gewoon echt te klein voor 3 personen.
    Het past wel, maar dan past de kinderwagen er niet meer bij in en die wil ik dan toch wel graag mee hebben als we weg gaan ;)
    Voordeel is dat we gaan trouwen en de auto voor een groot deel als trouwcadeau word gegeven door ouders en schoonouders, dat scheelt toch weer ;)

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oeh, leuk cadeau!!
    Wanneer ga je trouwen?! Met een dikke buik?

Dat is bij ons ook het probleem; het is een 5 deurs en een prima auto, maar de achterbak is heel klein, daar past een kinderwagen van zn lang zal ze leven niet in hihi.
    Dus vandaag dat wij dan ook willen switchen.
    maar niet naar een dure ofzo, gewoon een goeie en hij hoeft echt niet mooi te zijn ofzo hihi.

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Over een weekje gaan we trouwen ;)
    Wij hebben ook geen extreem dure hoor, een goedkope nieuwe maar ruime auto..
    Tenminste als de proefrit goed gaat ;)

10. Maia

Maia Niet meer actief

spannend saskia! Al zenuwachtig ;) ?

@auto: die van ons is wel ruim, de achterbak, maar ook daar is het "proppen" met en het onderstel en de reiswieg. Het past echt net.

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Nog niet zenuwachtig, komt denk ik wel in de loop van de week ;)
    Heb er nu gewoon erg veel zin in :D

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oh wat leuk dat jullie gaan trouwen volgende week!
    Alles al zo'n beetje geregeld? :)

13. Maia

Maia Niet meer actief

Ik was steeds wel licht nerveus maar ik werd pas die ochtend, toen ik mijn jurk aanhad en helemaal klaar zat te wachten, giga zenuwachtig. Werd spontaan misselijk enzovoorts :D dus het kan nog komen ;)

Ik vind het zo heerlijk om Babe goed te kunnen voelen tegenwoordig. Hij/zij is nu ook weer lekker aan het bewegen en af en toe voel ik heel langzaam wat hards omhoog komen enzovoorts en dat vind ik gewoon gezellig! Ben lekker tegen hem/haar aan het praten hihi!

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    We houden het heel klein, dus gelukkig viel het regelen wel mee ;)

15. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen :)

zo, wij hebben het geboortekaartje gisteren uitgekozen dus ik ben nu een beetje aan het klooien met de tekst. Weer wat dichterbij ;)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Leuk zeg!! :D

17. Maia

Maia Niet meer actief

wat een rust hier weer steeds zeg!

nou ik vanochtend bij de vk geweest, alles was in orde, bloeddruk enzovoorts ook.

vanavond heb ik borstvoedings informatieavond. Ik ben benieuwd.

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ja heel erg rustig hier, ik heb vakantie maar ben nog drukker als normaal haha..
    Ondertussen hebben we de nieuwe auto dus gekocht, als alles goed gaat dan kunnen we hem over een maand halen :D
    Verder zijn we dinsdag getrouwd, echt een geweldige dag gehad :D

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ohhh saskia hahah is dat al geweest! Proficiat nog!! :D

En wat leuk, een nieuwe auto!! :D

@ Hier: zojuist intake gehad bij de vk. Alles was prima :) geen eiwitten in mn urine en ijzer was goed :)
    Gelukkig maar! :D

Afgelopen 2 dagen heb ik ook last gehad van bruin slijmverlies en da's nu gelukkig over :) Dus met mij gaat ie wel goed eigenlijk!
    Nog 1.5 week en dan mn echo (Duurt nog best lang hiihi)

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Blij dat alles nog steeds goed gaat zeg :D
    Weet wel dat bruin slijm niets hoeft te betekenen, maar toch geeft het een naar onzeker gevoel lijkt me..
    Wacht maar tot je de echo gehad heb, dan begint het echte genieten ;)

Deel Deze Pagina