Jeetje, ben ik de eerstvolgende? Wat vliegt de tijd toch voorbij zeg! En lekker hier mee blijven kletsen hoor misschien over een tijdje een topic "moeder van de eerste" als die nog niet bestaat
heey dames hier nog eentje die terug is van een lange tijd weg geweest (schaam schaam schaam) maar hier onder tussen ook bevallen van een dochter hier een leuke foto van ons meisie
ow en deze nog met haar grote zussen en nu stop ik echt hoor anders heb ik straks haar hele foto boek hier neer geplakt hahahaha
Oohhh wat super leuk die foto's!!! Heerlijk, die 3 stoere zussen erom heen!! Super! Proficiat met jullie dochtertje!!
Mag ik me ook aansluiten??? Ik ben vandaag precies 18 weken zwanger en het is allemaal erg leuk maar toch ook wel spannend hoor!! Wat leuk om al die foto's van die kleintjes te zien. Wordt hierdoor zelf ook erg nieuwsgierig. hahahahaha En voor degene die net bevallen zijn: Van harte gefeliciteerd!!!!
Dank jullie wel!! ik heb eigenlijk gelijk een vraag. Hoe komt iedereen toch aan dat leuke ding onder de tekst? met hoever je heen bent enzo??? hahaha