Dank jullie wel voor de reacties! Haha ik ben al HEEL erg snel begonnen met het kijken naar een kamertje en we hebben het kamertje al bijna klaar! (De meubeltjes in ieder geval, de assec. nog niet helemaal, maar het grootste gedeelte wel al) De kinderwagen heb ik ook al binnen, maar de kleding en de uitzetlijst is nog lang niet af. (Wat moet je veel halen joh, daarom is het praktischer voor ons om de kosten te spreiden) De bevalling, haha ik durf daar eerlijk gezegd nog niet echt aan te denken. Maar vind het ook niet echt eng, focus me meer op mn kleintje die daarna in mn armen zal liggen! (Kan niet wachten!) Gelukkig is de ergste misselijkheid voorbij nu, en begint mn buikje echt te groeien! Voor de meeste hier moet de misselijkheid denk ik nog komen, in ieder geval HEEL veel succes daarmee, want dat is niet mis! Ik kon werkelijk niks binnen houden en van water drinken moest ik al braken! Emesafene was mijn held (medicatie tegen misselijkheid) Succes allemaal!
Wat is vroeg? Wij hebben de kinderwagen en box al maanden haha, en een eetstoel. We speuren gewoon marktplaats af en als er iets leuks opstaat dan halen we het Wij proberen de kosten ook te spreiden, ook omdat we nog willen trouwen voor de bevalling.. Gelukkig dat bij jou de ergste misselijkheid over is Hier weinig last van kwaaltjes, alleen borrelende buik en als ik me inspan een vlaag misselijkheid.
oehh ik heb zojuist een 9 maanden boek gekocht waarin je vanalles kan lezen en bijhouden over je zwangerschap De echofoto's enzo.. kei leuk En verder hadden we al een tutje.. zon hoofdje met een lapje eraan helemaal super..die hebk van mijn vriend gekregen met kerst volgens mij hihi.. en hele kleine slofjes die ik aan mijn vriend gegeven heb met zn verjaardag. Ohja, en we hadden schilderijtjes van winny de pooh gekocht omdat die ergens in de aanbieding waren en leuk waren hihi, maar ondertussen wil ik al geen winny-kinderkamer meer haha. Ik vond woezel en pip heel leuk, maar dat vond mn vriend minder leuk.. dus als compromis mag ik een woezel en pip box maken En de kinderkamer..we hebben vandaag erover gehad dat we the lion king en Leendert-Jan Vis zijn tekeningen ook heel leuk vinden... Ik wil in ieder geval een muurschildering. vind ik super! Mgoed, zoals ik zei.. daar kijken we vanaf een weekje of 12 wel naar
Goed voornemen Linda, als je eenmaal begint met kopen.. Peter vind het gewoon leuk om marktplaats af te struinen, dus als hij iets leuks tegen komt in de buurt voor een leuk prijsje dan gaan we erheen haha. Ik heb zelf wel al zo'n babysite geregistreerd, daar kan ik vast een soort van dagboekje bijhouden
haha maar dat doe ik ook hoor...marktplaats rondzoeken. Ik ben niet van plan om alles nieuw te gaan kopen.. zoveel van die babyspullen zijn amper gebruikt! En we kunnen het nog altijd zelf opknappen. Ik zeg heel stoer dat ik wacht tot 12 weken.... maar of dat gaat lukken... ik weet 't niet! Als ik iets leuks zie op marktplaats ofzo... tsja... waarom niet!
Dat hadden wij dus ook.. En zelfs al koop je iets wat je later toch opeens niet gaat gebruiken, dan zet je het gewoon weer op marktplaats Om alles in een keer nieuw te kopen dat gaat hier toch niet lukken.
haha ja da's waar.. wat je uiteindelijk toch niet wilt, verkoop je weer haha. Willen jullie een thema-kinderkamer of niet? Wij wel een beetje..al is het niet de bedoeling dat elk lampje, dekentje, knuffeltje enzovoorts van dát thema is haha. Maar een mooie muurschildering zou ik wel heel graag willen!
Wij willen alles echt houtkleur, grenen, en dan wat creme/gele accenten. En ook een leuke muurschildering
Hee vraagje: Sporten jullie? Ik volley en ben benieuwd hoelang ik er mee door kan en zal gaan.. In juni hebben we een ontzettend gaaf volleytoernooi...maar dat zal wel niet helemaal meer gaan lukken, lijkt me zo, hihi. Maar dus de vraag: Sporten jullie en zoja... hoelang ga je door?
Haha dus ik ben helemaal niet vroeg. Kreeg al van die rare opmerkingen van sommigen. (niet dat ik me daar iets van aantrek hoor, ik ga lekker door met shoppen, niemand die me tegen kan houden, haha!) Bij mij begonnen de ergste kwaaltjes rond de 7 weken en duurde tot ongeveer 12 a 13 weken in de zwangerschap. Nu af en toe nog wel wat misselijkheid, maar zeker niet meer zoals een aantal weken terug.
Ik doe niet echt aan sport, maar loop wel vaak grote stukken op me werk en ook til ik regelmatig zware kisten.. Ik kijk wel hoelang ik het nog goed aankan, zodra ik merk dat het niet meer zo goed gaat dan doe ik rustiger aan of vraag gewoon om ander werk.
Hai, Op dit moment 8 wkn zwanger van onze eerste. Net even al jullie berichtjes gelezen en wat leuk hoe jullie nu al druk met van alles bezig zijn. Zelf durf ik dat nog niet echt. Dat "broekloeren" doe ik nog altijd iedere keer wanneer ik naar de wc ga. Zelfs nadat ik vrijdag de eerste echo heb gehad en alles er goed uit zag. Volgens berekening 8 weken, ook op echo precies 8 weken. Hartje klopte ook prima. Maar zelfs daarna nog altijd angst. Heb van m'n zus en schoonmoeder al cadeautjes gehad, maar durf zelf echt nog niet iets te kopen. Denk wel na over de babykamer, maar meer dan dat doe ik niet. Gewoon puur door angst. Durf gewoon nog niet verder dan die eerste drie maanden te denken, omdat de krans er nou eenmaal is dat het mis gaat. Hoop dat die angst na 12 wkn en combitest wel weg zal gaan en echt kan gaan geloven dat er een kleintje komt. Lijkt me heerlijk om er al zo mee bezig te kunnen zijn als julie doen. Geniet er maar lekker van!
Hey Quil, welkom hier! Dat broekloeren doe ik ook nog steeds hoor, denk dat iedereen de eerste 3 maanden wel wat twijfels blijft houden..
Die angst de eerste weken had ik ook enorm, wat een opluchting toen ik eindelijk 12 weken zwanger was. Een nog grotere opluchting toen ik 16 weken zwanger was. De grootste opluchting komt denk ik pas wanneer ik de 20-weken echo heb gehad. Maar toch heb ik het gevoel dat die angst blijft, totdat je kleintje helemaal gezond is geboren en in je armen ligt!
En Saskia....hoe was de kamer? Die angst en het broekloeren.. ja dat heb ik ook. Bij elke aanhoudende steekjes denk ik hm...horen die steekjes erbij? Maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt Zucht.. ben vandaag ontzettend moe.. laatste dagen ben ik ook erg vermoeid..eerder moe 's avonds enzo. Vanavond ook op tijd mn bedje opzoeken denk ik! Fijne avond!
De kamer was heel erg mooi, eigenlijk precies wat we zoeken. Mooi stevig grenen.. Mooi ledikantje, mooie commode en een hele mooie grote kast met aan de ene kant laden en aan de andere kant een hang gedeelte en een plank. Daarna dus meteen naar Peter zn vader en Elizabeth gereden (Peet zn ouders zijn uit elkaar gegaan) en het goede nieuws verteld. Ze zijn heel erg blij en vinden het geen probleem dat we de auto en aanhanger woensdag meenemen Ik ben trouwens ook af en toe moe en nog steeds af en toe beetje misselijk, maar ergens geeft het me ook juist vertrouwen dat mijn lichaam er echt mee bezig is Gelukkig valt het allemaal heel erg mee.
Hee wat fijn dat het helemaal is wat jullie willen! Dat klinkt als; gekocht! Ben benieuwd naar eventuele foto's! Leuk dat jullie het verteld hebben en ze het leuk vonden!