Jij bent dus al 20 weken zwanger. inmiddels ook al de 20 weken echo gehad? of komt die nog?? Bijzonder denk ik of niet?? Willen jullie ook weten wat het wordt??
oh ja, haha, sorry, had ik niet zo snel gezien. Maar volgende week dus de echo, spannend joh!! Zin in???
ja zeker! Heb elke 2 weken een echo ivm tweeling, dus dat is natuurlijk helemaal verwennerij Weet jij al wat het gaat worden? of had je dat al verteld hihi
Oh das mooi zeg!! elke 2 weken een echo. Dat blijft mooi denk ik of niet?? Nee wij weten het nog niet, zit ook erg in dubio of ik het wel wil weten. Ik weet namelijk niet of ik wil dat anderen het al weten. Als we dat niet willen lijkt het me handig om zelf ook niets te weten. Dan kan ik het toch niet voor me houden. hahahaha Zelf had ik gelijk vanaf het begin al het idee dat het een meisje wordt. Helaas denken de mensen om mij heen er niet zo over. hahahahaha Wij hebben 27 november de 20 weken echo. Kijk er erg naar uit!!!!
Oh, ja hallo! Ik ben ook zwanger van onze 1e. Ben nu 33 jaar En ik vind het super spannend. Manlief ook. hihi. Ben alweer een eindje op weg en de kwaaltjes van het 3e trimester beginnen zich aan te dienen (helaas...) Voelde me behoorlijk goed de middelste 3 maanden. Gelukkig! Nu is mijn buik de strijd aangegaan met de zwaartekracht. hihi. Hij is enorm en ik blijk nu vocht vast te houden. Dus aan de vocht afdrijvende thee en heel veel plassen hihi. Hoe is het hier verder met de dames? Ik hoop goed!
Hoi meiden, leuke topic! Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje! 11 weken,afgelopen maandag me eerste echo gehad,HEEL BIJZONDER! En goedkloppend hartje gezien! 11 dec gaan ze naar t hartje luisteren,spannend!! Lekker aan het genieten, en als ik wat dikker ben, lekker met me buik showen! haha...IEDEREEN , GENIET ERVANNNNN!!! Liefs Suzanne
Hihi, beter laat dan nooit.........ff vergeten hier te melden Hoera, hoeraaaaaaaaaaaaa: 29 november is Saskia bevallen!!!! Ze smste het volgende: 3 uur vliezen gebroken, zware bevalling met vacuumpomp en subtotaal ruptuur. Een dochter: Lana, wel gebroken armpje. Grt. Saskia. Ze moest nu nog een week in het ziekenhuis blijven.
saskia gefeli met jullie dochter lana wel zielig van haar armpje hoop dat het snel beter gaat met dat armpje want zoon klein ding in het gips is maar niks sterk snel aan en we zien je hopelijk snel weer
Nieuws van Saskia: Lana en zij zijn sinds gisteren thuis! Toch een totaal ruptuur en momenteel ook een infectie... Ze kan dus nog niet online...
Saskia, gefeliciteerd met de geboorte van Lana! zo, ik denk, laat ik hier ook weer eens mijn neus zien hoe is het dames! Het schiet al lekker op voor je Linda, gaat alles goed? en nieuwe dames in het topic: welkom wat een rust hier zeg! Hier gaat alles goed. Fleur en ik zijn nu over aan het stappen van bv naar fles en dat gaat goed. Ze heeft wel wat last van krampjes en ze spuugt meer maar buiten dat is ze nu een enorm vrolijk kindje. Had al veel eerder moeten overstappen als ik dit zo zie, maar ja, dat weet je nooit. Verder ben ik gisteren weer begonnen met sporten (zumba) en dat is echt zwaar als je ruim een jaar niets meer aan sport gedaan hebt. Maar het was wel erg leuk. vandaag heeft meisjelief een mopperdagje en wilde alleen maar bij mij zijn. Heb haar een uurtje geleden toch in de wandelwagenbak kunnen leggen en ze is af en toe wel wakker en mopperig maar zodra ze merkt dat ik in de buurt ben is het goed. Wel fijn, want heb zo ongeveer de hele ochtend met haar in m'n armen gezeten. naja, voor zover de update! hebben jullie al plannen gemaakt voor kerst?
ja dat heb je soms he hihihihi hier niet echt plannen voor de kerst eerste kerstdag bij schoonouders 2 de kerstdag bij mijn moeder en haar man
Hey allemaal, Zoals jullie zien ben ik dus weer online.. Het was een hele heftige bevalling en ook de eerste dagen erna waren behoorlijk heftig.. Ondertussen zijn we druk bezig een nieuw ritme te vinden en zijn we lekker aan het genieten. Het is nog wel een drukke tijd en heb nog niet zo heel veel energie over, dus ik doe nog lekker rustig aan. Zodra ik eraan toe kom zal ik mijn bevallingsverhaal en foto's plaatsen van onze mooie meid Wil nu eerst even bijlezen wat ik gemist heb, dus daar gaat ook nog flink wat tijd in zitten Liefs Saskia
saskia welkom terug nouvolgens mij heb je niet echt veel gemist hier hihihi de laatste tijd is het hier erg rustig allemaal druk denk ik