Hee mooie meubels! Erg mooi, dat grenen! Dus jullie kunnen al bijna aan het inrichten van de kamer beginnen!
Nou het is nu vooral een rommelkamer.. Dus het word eerst puinruimen haha, staat helemaal volgebouwd met rotzooi Maar we gaan vast langzaam aan beginnen met opknappen, liever nu als in de zomer..
haha ja da's waar.. zit je op zo'n warme kamer te werken! Kan neit wachten tot wij gan beginnen met inrichten!
Hmm Merk vandaag dat ik hele gevoelige borsten heb..als ik er zachtjes tegen duw aan de zijkant en onderkant, doet het pijn.. Verder vandaag de huisarts gebeld om door te geven van mijn zwangerschap en kan morgen de verpleegkundige bellen voor een afspraak
Spannend Ik voel verder nog niets aan mijn borsten. Vrijdag ga ik langs de huisarts, dan zal ik wel horen wanneer ik een afspraak krijg.. Die assistente die ik eerst aan de telefoon had die wou dat ik pas na 3 maanden eens zou bellen voor een afspraak bij de dokter, dus dan eerst maar een algemene afspraak..
Hee, Zojuist gebeld en heb 21 april mn eerste afspraak Ik ben dan 8 weken. Het is dan een kennismakingsgesprek. De assistente zei verder dat ze dan met 15 weken het hartje gaan luisteren..maar zit ik dr dan zo naast of is dit normaal 12 weken? Ik heb de huisarts ook gebeld in het telefonisch spreekuur en die vroeg eigenlijk alleen of ik al foliumzuur slikte en dat ik een afspraak kon maken met een verloskundige.. dus wel raar dat ze bij jou zeggen dat je maar eerst 3 maanden moet wachten
Nog 3 weken en dan is het alweer 21 april, schiet best op Volgens mij is het ook rond 12 weken, zou ik dus gewoon even navragen.. Ben zelf erg benieuwd wat de huisarts zegt vrijdag, als het me niet bevalt zoek ik zelf wel een verloskundige..
Hee, Ja ik heb die ook gewoon zelf een uitgezocht hoor.. De huisarts zei dat ik gewoon in de telefoongids het nummer kon opzoeken..dus mocht ook zelf kiezen welke verloskundige.. Mgoed dat zal ie vrijdag ook wel tegen jou vertellen
Toen ik het wist dat ik zwanger was. Hebben wij meteen een afspraak gemaakt bij de ha. Kreeg van hem meteen het telefoonnummer mee van de verloskundigepraktijk hier. Deze gebeld en wilde me met 8 welen al zien voor het kennismakingsgesprek en omdat het niet helemaal zeker was hoe ver ik was wilde ze ook meteen een afspraak maken voor een termijn echo. Op de echo bleek ik ook een week minder verder te zijn dan we dachten. Afgelopen weekend ook via marktplaat de babykamer gekocht Licht eiken en ook al een kinderwagen.
Licht eiken is ook ontzettend mooi, maar dat zie je niet zo heel veel (zeker niet als je een betaalbare prijs wil) Kinderwagen hebben we ook al
He meiden! D'r is al weer een hoop geschreven. Hoewel ik vanochtend bij een laat ontbijt bijna (braak) neigingen kreeg heb ik wel aanzienlijk minder last van een misselijk gevoel. Dat vind ik wel fijn hoor, want ik had echt nergens zin in! om te eten en om te doen. Ik wordt ook wel steeds nieuwschieriger naar de echo donderdag. Lin: Ja, mijn ouders wisten het direct. En onze broers en zussen ook. En als alles goed is ga ik volgende week op m'n verjaardag aan de rest vertellen. Op m'n werk zit ik nogal in dubio. Wordt er echt niet vrolijk van als ik er aan denk, omdat er reeds al 2 collega's zich hebben gemeld zwanger te zijn, en 1 collega is met 3e IVFpoging bezig. M'n baas is volgens mij al lichtelijk in de stress omdat ze dan zoveel zw-verlof in 1 periode moet regelen. En als ik er bij kom, en er gaat ook nog eens 1 collega weg in de tijd...dan wordt het vast gekkenhuis. Maarja, ik moet maar een beetje schijt hebben aan de rest. Maar ik vind het wel heel moeilijk om te vertellen. Moeilijker als anders. Wij zijn trouwens nog helemaal niet met de kinderkamer bezig. Deze moet zowiezo nog helemaal opgeknapt worden. Dat hebben we met de verhuizing bewust niet gedaan. En daar gaan we vandezomer ook pas mee aan de slag. Ik heb uberhaupt zelf nog niks gekocht. Maar uiteraard wel al wat pakjes van m'n moeder en zus gekregen. Haha, die konden het niet laten. Ik ga nu lekker naar m'n nestje. Ciao!
hee gandor, Da's dan idd hetzelfde als bij mij; met 8 weken een gesprek. Ik hoop toch wel dat ik bij de 12 weken ook gewoon een echo krijg, ipv bij 15. scheelt maar 3 weken, maar toch.. dat duurt wel lang! Hihi saskia; de kinderwagen ook al! haha daar gaan wij echt allemaal pas na de 12 weken voor shoppen! Maar ondertussen wel alvast op internet kijken wat een goeie is enz. Mn vriend had gisteren toen we in bed lagen allerlei wilde ideeën voor de kinderkamer, hij werd dr helemaal enthousiast van haha kei leuk! @ Tirz: hmm da's wel lastig idd als er je weet dat ze op je werk een probleem krijgen tegen die tijd. Ik zou dat ook moeilijk vinden! Bij mij werken 7 collega's en 4 daarvan willen graag zwanger worden...nu ben ik de 1e dus voor mij is t geen probleem. Maar ik zou het ook lastig vinden als ik weet dat ze dan in de problemen komen. Maar wt je zegt: schijt aan de rest, jouw werk lost het écht wel op! Spannend zeg; donderdag je echo! Die heb je nu al met 10 weken dus?
dag meiden, dan wil ik hier graag ook meekletsen als dat mag Ook wij zijn zwanger van onze eerste. Inmiddels hebben we weken geleden al de echo gehad, morgen weer naar de vk maar dan alleen hartje luisteren. Dat doen we thuis ook af en toe met zo'n angelsound. Verder hebben we inmiddels de kinderwagen al in huis en de kinderkamer is besteld. Helemaal super.
Hey Tirz, gelukkig heb je steeds minder last van misselijkheid. Ik kan me voorstellen dat je steeds meer naar je echo toeleeft! Linda, hoop voor jou dat je toch met 12 weken al een eerste echo krijgt, lijkt me echt ontzettend mooi! Hallo Maia, welkom bij ons cluppie!
Hee saskia... In je onderschrift staat dat je 24 april een positieve test had...Dat zal idd wel zo zijn als je de 24e april nog eens test...maar gok dat die dag maart moet zijn?
Och jee, kon het al niet zo goed meer zien door die roze waas voor me ogen Je bent de eerste die het ziet haha
@lin; Ik dacht dat ik ook de 1e zou zijn, dus toch niet . Vandaag heb ik het weer aan 1 collega verteld. Die zei ook 'voor jou is het leuk, daar gaat het om!' En dat is ook zo. Maar je hoort al wel andere collega's klagen over de drukte die ze te wachten staat, en dan denk ik, je moest eens over 2 dagen weten!(want dan ga ik het ze vertellen). Ik heb wel een beetje gestressde dagen achter de rug, mega druk op 't werk en merk dat ik dan meer last van mijn buik heb, dat op internet omschreven wordt als bandenpijn. Ook omdat ik een staand beroep heb is dat niet vreemd. @ Sas; Nou dat scheelt wel hoor. Ik wordt er ook wel vrolijker van. En zolang m'n man maar een ontbijtje op bed brengt voor ik moet werken scheelt het ook! Hoi Maia, ik zie de mooie echo-foto bij je naam! Ik ben ook zooo benieuwd. Grtz
Bij ons op het werk komt het waarschijnlijk precies goed uit, winter is bij ons altijd een heel stuk rustiger als de zomer. Zal alleen in de zomer dus afzien worden, maar dat komt ook wel weer goed. Heb op zich een hele flexibele baas, dus er is altijd wel wat te regelen
He lads, Ik heb de echo gehad! Helemaal super, nu is het gewoon eigenlijk pas 'echt'! Ik had niet verwacht dat ik het zo mooi zou vinden. 't was wel een wiebelkont, en maakt het de verloskundige niet makkelijk om in beeld te komen, maar uiteindelijk toch gelukt. Volgens de meting is het nu 10wk,3dgn. Dus dat is heel netjes. Ik heb 2 mooie foto's en kan het niet laten om elke keer eventjes te kijken. Ik vrees dat ik morgenochtend zenuwachtiger zal zijn, want dan kan ik het goede nieuws aan mijn baas gaan vertellen! Groetjessssss
Lijkt me chte geweldig! Nog even geduld voor mij haha Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor morgen, zou ik ook zijn