Hoi meiden Ik had me gisteren al voor gesteld, maar helaas zijn de berichten gewist. Ik ben Suzanne en 23 jaar ben nu zwanger van onze eerste en ik vroeg me af of ik me bij jullie mag toevoegen. Groetjes Suzanne
Hey meiden, Mag ik ook met jullie mee kletsten?? Ik had ook gisteren een berichtje geplaatst. Jammer dat er zoveel berichten zijn gewist. Mijn man en ik zijn allebei 27 jaar en we zijn 1,5 jaar geleden getrouwd. Ik ben pas 4 weken zwanger dus alles is nog erg pril en spannend.
He Suusje en Roosje! Natuurlijk welkom! SPannend is het zeker, en dat blijft het ook wel. hoewel ik moet zeggen dat ik na mijn echo wel geruster ben. Lin, weet je al wat meer? Ik heb zelf mijn verjaardag achter de rug. Druk dagje gister, poeh, ik merk wel dat ik sneller moe ben hoor. Zo de hele dag visite is niet niks. En toen ik éindelijk in bed lag was ik zo kotsmisselijk dat ik ongeveer alles eruit heb gegooigd wat ik die dag had gegeten. Langleve de roze wolk Groetjes!
@Tirz: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wel een beetje jammer dat je 's avonds alles weer uit moest spugen!!! @Lindavnr: ik heb gisteren wel alles gelezen en wat ontzettend spannend voor je! Ik zal voor je duimen! Heel veel succes vanmiddag, echt super spannend...
@Tirz: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! @Lindavnr: Heel veel plezier en succes vanmiddag ook ik zal voor je duimen Ik ben zelf ook geruster na elke echo, het blijft spannend je hele zwangerschap door. Vond mijn beide echo's echt super, niks is leuker dan je kindje te zien
nieuwe dames hier, welkom @tirz: nog gefeliciteerd met je verjaardag. @Linda: ik duim voor je Wij zijn vanochtend wat wezen babyshoppen, paar pakjes gekocht, heerlijk! Ze staan in m'n album mocht iemand nieuwsgierig zijn
He meiden, Nou...ik ga mn eigen gestartte topic maar verlaten helaas is wat we dachten inderdaad zo Ik heb een miskraam gehad.. Ze kon ook niets meer zien op de echo, alles was al weg..waarom ik nu dan die bloedingen had weet ik ook niet, maar het kan goed zijn dat het mijn menstruatie is en ik dus gewoon weer aan een nieuwe cyclus begonnen ben. Moet maandag over een week een test doen om te kijken of die negatief aangeeft en of dus alles weg is. Ik zal nog wel af en toe hier meekijken denk ik.. Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier en succes in jullie zwangerschap.. geniet ervan! En ik hoop me snel weer hier te kunnen melden.. Liefs linda
@Lindavnr: wat erg voor je! Heel veel sterkte! Weet niet zo goed wat ik moet/kan zeggen echt verschikkelijk voor je!
Jeetje Linda, wat ontzettend naar voor je. Heel veel sterkte en ik hoop dat je toch snel weer zwanger bent
Welkom hier renate, suusje en roosje!! Tirz, gefeliciteerd met je verjaardag!! Linda: Jeetje wat verschrikkelijk voor je zeg! Een van mijn ergste nachtmerries Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger word! Veel liefs van mij! Hier gaat het vandaag wel weer lekker met me, nog maar af en toe een beetje misselijk.. Morgen komen mijn ouders en broertje en dan ga ik het nieuws vertellen, vind het nu al spannend!
Goedemorgen meiden, @Linda: Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, het lijkt me zo verschrikkelijk. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn en dat het dan allemaal goed zal verlopen. @ Saskia: Beter dat je je vandaag weer wat lekkerder voelt. Misselijkheid is zo irritant. Je kan beter spugen en het kwijt zijn, dan heel de dag met dat misselijke gevoel rondlopen. Veel plezier bij het vertellen van het grote nieuws aan je ouders en broertje. Liefs Suzanne
@Maia: Ik heb net even in je foto album gekeken, je hebt al leuke spulletjes gekocht!! Je buikje ziet er ookal mooi uit!! Hier nog weinig veranderingen, ik voel me eigenlijk helemaal niet anders dan anders... heb soms het idee dat ik na het eten (maakt niet uit wat) een heel klein beetje misselijk wordt... maar dat kan ik mezelf ook inbeelden hoor omdat ik er toch stiekem wel veel mee bezig ben 8-[ Niet in de zin dat ik me nu druk maak maar meer dat het misschien wel eens zo zou kunnen zijn dat we in december een babytje krijgen . Iemand nog leuke paasplannen... vandaag viert mijn moeder haar verjaardag, morgen paasbrunch met m'n schoonfamilie en maandag paasdiner met mijn familie echt gezellige dagen! We gaan het maandag aan mijn familie vertellen. Het is nog wel erg vroeg allemaal maar mijn zus gaat in mei starten met IVF (zijn al 4 jaar bezig ). We willen nog even wachten om het aan mijn schoonfamilie te vertellen, we willen eigenlijk wachten totdat ik de eerste echo heb gehad (4 mei) maar we weten nog niet of dat ons gaat lukken
Leuk he als je ouders/ vrienden het eenmaal weten. Ik kon echt mijn mond niet houden, de dag van de positieve test wisten ze het al. ik wist dat het vroeg was, maar aan de andere kant is dat ook wel prettig, je kan alles met ze delen. Op de dag dat ik het vertelde gingen mijn ouders op vakantie, ze waren zo blij dat ze de helft vergeten zijn mee te nemen. Hebben we naderhand erg om gelachen. @ Roosje: Veel plezier met vertellen maandag. Liefs Suzanne
Hoi meiden! Ik ben ook zwanger van de eerste! Ben wel wat verder dan de meeste hier geloof ik maar misschien is dat juist wel leuk?