Hee allemaal, nou ik heb iets gevonden tegen misselijkheid.. Voor iedereen die er last van heeft. Iberogast. Je kan het gewoon halen bij de apotheek En werkt echt super goed. Ik had het heel erg.. hele dag door.. Maar nu neem ik het in voor het eten, drie keer op een dag. en tot nog toe gaat het goed.. Voel nog wel wat, maar had het dan ook wel heel erg.. kon vanmorgen voor het eerst weer normaal mijn tanden poetsen.. haha (stond me een beetje tegen de laatste dagen) dus..... Als je't nodig hebt... twerkt echt!
fijn dat het helpt. Ik nam gemberpillen uit de natuurwinkel en dat hielp ook wel. Nou ik heb al een paar dagen heel slecht geslapen. Vannacht wel wat beter maar ik ben super vermoeid dus ik heb vandaag ook een rustige dag.
Ego berichtje: Woensdag echo!!!!! Nog 6 dagen, nog 6 dagen, nog 6 dagen, nog 6 dagen! Einde ego berichtje. Wat beroerd zijn betreft, ik heb deze hele week al een slechte week.. Begin nu eindelijk een beetje op te knappen
@Saskia: ik doe even met je mee: maandag echo!!!!! nog 4 dagen, nog 4 dagen, nog 4 dagen, nog 4 dagen! Ik vind het zo spannend!!!
Een van de weinige weekenden waarvan we hopen dat ze snel voorbij gaan haha! Ik voel de spanning hier ook flink stijgen.
wauw... wat een goed nieuws allemaal... Super dat jullie al zo snel een echo krijgen.. Ik moet nog zo lang wachten... week of 5 ofzo.. en ik maak me een zorgen.... mmmm ben de hele week beroerd geweest.. heel erg, en nu helemaal niets! Dat is ook weer niet fijn.. en dan ga ik me natuurlijk gelijk super zorgen maken.. iig allemaal ; ik hoop dat de dagen snel gaan en jullie snel je echo hebbn...
he meiden, ben ik ook weer een keertje, ben echt onwijs jaloers op jullie dat jullie al bijna voor een echo mogen!! Voor mij zal het nog wel even gaan duren ben ik bang hihi. Heb wel al een afspraak bij de vk staan.. klachtjes heb ik eigenlijk nog niet behalve vermoeidheid.. en 's avonds heb ik echt een hele dikke buik! :O maar dat zijn me darmen natuurlijk.. Hebben jullie al een beetje buikjes? KAn echt niet wachten tot het te zien is! Wij hebben het nog aan niemand verteld alleen mijn naaste collega weet het.. omdat zij ook wist dat we bezig waren en ik weet dat ze dr mond wel houdt en het istoch wel fijn omdat ik veel met haar werk en ze het anders miss toch wel aan mij had gemerkt. Veel succes allemaal met de echo's afspraken klachtjes enz. liefs!
Dat gevoel had ik ook Hoopto, maar bij mij kwamen de kwaaltjes gewoon weer terug na een tijdje Ik hoop voor je dat jij ook snel voor je eerste echo mag, leef met je mee omdat het voor mij ook al lang genoeg duurt @Suze: Ik moest helaas ook lang wachten, je leest zo vaak dat mensen al met 6-8 weken mogen komen.. Hier is mijn buik al weken opgezet, denk zelf dat het nu nog gewoon de darmen zijn aangezien ik niets ben aangekomen
spannende week dus volgende week! Ik heb een "gewone" afspraak bij de vk Maar ik vond de eerste keer wachten (heb met week 4 en een paar dagen de afspraak voor de echo gemaakt) ook heel erg lang duren. Echt heel erg lang, ik was blij als er weer een week voorbij was Wij hebben onze 20 weken echo alweer 12 mei, de tijd gaat echt super snel! Nu dan he @buikje: bij mij is het vanaf een week of 14 echt begonnen te groeien en nu valt het steeds meer mensen op.
weet je wat dan vooral grappig is: als je echt mensen zo naar je ziet kijken van: is die nou dik of is die zwanger en het dan niet durven vragen dat gebeurt dus echt...
hoi iedereen.. heel plotseling krijg ik morgen mijn eerste echo.. gelukkig krijg ik er als het goed is met twaalf weken nog één. Maar kben echt wel heel onzeker en toen ik vandaag de verloskundige belde om een eerste afspraak te maken kwam ze er zelf mee.. gelukkig! ben nu echt heel nerveus.. zal vanacht slecht slpen denk ik.. mmm zo spannend!
WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb het hartje zien kloppen.... kmoest echt janken joh!! zo bijzonder.. Tis nu waarschijnlijk 1 cm groot... ze kon niet goed meten.. daarvoor moest ze inwendig, maar dat het ik liever niet.. echt gaaf.. Heb nu 5 Foto's... joepie...
@Hoopto: Van harte gefeliciteerd!!! Leuk hé om het hartje te zien kloppen!!! @ikke: Mijn echo was gisteren ook goed! Wij hebben ook het hartje zien kloppen. Ik heb wel een inwendige echo gehad omdat ze uitwendig niks zag. Zo'n inwendige echo valt echt reuze mee!!! Stelt allemaal niet zo veel voor! Ons kindje is nu 1,28 cm groot!
Wat gaaf Hoopto!!!!!! Gefeliciteerd met je mooie echo Super Roosje dat jouw echo ook zo goed was Begin nu wel zenuwachtig te worden, ik mag morgen mijn eerste echo! Ik hoop maar dat ik net zulk goed nieuws heb
Het is idd echt super.. over drie weken mag ik weer, dan 10 weken en paar dagen echo.. dat is wel mijn termijn echo. Ze wil dat ik eerder kom dan twaalf weken, want ik heb ook nog een legen dooierzak in mijn baarmoeder, naast het babytje... Dus dat wil ze even soort in de gate houden.. Is verder niets raars ofzo, maar kan dus zijn dat ik ineens een bloeding krijg. echt super gaaf allemaal, tgaat nu wel wat meer leven... tenminste.. bij mij dan..