pffff zwanger zijn is goed nieuws maar wat een onzekerheid brengt het met zich mee! vorig jaar december kwamen mijn vriend en ik erachter dat we zwanger waren... helaas is het in januari mis gegaan. ik had alleen last van zere borsten en was erg onzeker. van de week zijn we erachter gekomen dat we weer zwanger zijn! natuurlijk ben ik super blij!!!! maar nu helemaal onzeker!!! ik heb ook nu weer alleen zere borsten.. waar ik misschien heel blij mee moet zijn maar toch.... pfff wat kan je jezelf gek maken he!...
Gefeliciteerd! Spannende tijd hé? Hier in januari ook een miskraam. Twee weken geleden ook een positieve test hier. Duim op een mooi kindje voor ons allebei!
Inderdaad... Wat spannend. Van harte gefeliciteerd. Wij zullen voor jullie duimen dat alles goed gaat!
Ik heb in januari een vmk gehad, daarna gewoon ongesteld en nu weet ik sinds enkele dagen dat ik zwanger ben. Het brengt bij mij ook zoveel onzekerheid met zich mee dat ik probeer er niet al te bezig mee te zijn. Elk pijntje, elke wc gang kijk ik of ik geen bloed zie. Ik word soms gek van mezelf. Maar ondanks de onzekerheid moeten we er toch van proberen te genieten, want we zijn zwanger!
Ik snap jullie onzekerheid maar al te goed.... Maar wil voor jullie toch even benadrukken dat het in 90% van de gevallen na een miskraam WEL goed gaat en ik dus een uitzondering ben.... Zelfs voor mij is de kans dat een volgende zwangerschap goed gaat nog steeds groter dan dat t weer misgaat, maar ja probeer dat maar eens te geloven........ Ik ga dus keihard duimen dat jullie ukkies blijven zitten!!!!!!!!!!!
Ik ken dat onzekere gevoel maar al te goed helaas Ik liep bij de 2e zwangerschap echt om de 10 minuten naar de wc om af te vegen en kijken of ik geen bloed zag en elke dag lijkt wel een jaar te duren..Hopen dat je beeb nu goed blijft plakken, ik duim voor je en voor derest natuurlijk ook!
Hoi, ik wil ook even reageren Heb ook begin januari een miskraam gehad. Was echt vreselijk. Heb gister een test gedaan en blijk dat ik dus weer zwanger ben. Ben erg blij maar ook wel weer een beetje bang dat het weer mis kan gaan Ik hoop dat het deze keer wel goed mag gaan en dat we een broertje of zusje mogen krijgen voor mijn zoontje van bijna 2 liefs
Gefeliciteerd!!! Gewoon genieten, niet teveel stressen Je kunt het niet beinvloeden, maar ik geloof dat een beetje relaxen misschien wel helpt. Ik zit nu zelf midden in mn 1e miskraam en hoop ook zo snel weer een positieve test te mogen zien