Hallo allemaal, Ik heb een vraagje ik zie bij deze pagina dat ik nu 6 weken en 6 dagen zwanger ben. Maar op een andere pagina vul ik mijn gegevens in en deze geeft mij er 2 weken bij dus 8 weken en 6 dagen. Nou krijg je 2 weken cadeau dat weet ik maar volgens mij doet deze site die twee weken niet meetelen zodat je ook zeker weet dat je 6 weken en 6 dagen zwanger bent. Weet iemand hoe dit zit en is het een beetje duidelijk voor iedereen. Groetjes Nicole
Je telt altijd vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid, en over het algemeen was de eisprong twee weken hierna. Dus die twee weken krijg je in principe kado (maar ze worden wel altijd mee geteld). Maar normaal telt deze site die twee weken vanzelf mee, dus het is een beetje vreemd....
als je op deze calculator je gegevens intikt dan moet de goede datum eruit komen. wat je moet weten is de eerste dag van je laatste mensturatie en de duur van je cyclus. als je weet welke dag je je ei hebt gehad kan je het makkelijk rekenen. ik had bijvoorbeeld een cyclus van 31 dagen en was 25 nov voor het laatst ongesteld. reken maar na, 7 wk en 1 dag vandaag. xx