3e Keer zwanger dit jaar

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by MelanieL29, Oct 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

Aug 9, 2006
    803
    0
    0
    Na 2 miskramen dit jaar mag ik me weer hier melden.
    Nu met een best goede positieve test al. Gisteren uitslagen van chromosomenonderzoek en antifosfolipidenonderzoek terug gehad.
    Alles goed. Hoop zo dat het deze keer wel goed mag gaan.

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Gefeliciteerd! Het zal wel spannend zijn, maar je hebt al positieve uitslagen! Succes met deze zwangerschap met op het einde een mooi resultaat!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Gefeliciteerd!!!

Ik hoop dat het deze keer helemaal goed gaat en er in juli een mooi en gezond kindje in je armen ligt!

4. Patrieske

Patrieske Bekend lid

Feb 9, 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd! Dat je een prachtige zwangerschap mag hebben en over acht maanden een wolk van een baby!

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd :)
    Duim voor je dat dit wondertje wel blijft plakken :)

6. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid!!! Ik zit in het zelfde schuitje als jou. ook voor de 3e keer zwanger dit jaar.
    Ik zit echt nog niet op de roze wolk., ben zo bang dat t weer fout gaat.

Wel fijn dat je onderzoeken alemaal goed waren. Voor ons aanstaande woensdag een spannende dag. Wij krijgen dan de uitslagen van de onderzoeken en mocht het allemaal goed blijven gaan, krijgen we dan ook onze 1e echo. al ben ik dan pas 6 weken en 4 dagen, dus of we veel zien is de vraag.

Ik duim voor jou en mij dat het bij beide goed blijft gaan.

Liefs Sannie

7. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    proficiat

8. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

Aug 9, 2006
    803
    0
    0
    Ja simpel is het niet he! Ben zo blij al dat de streep iets donkerder wordt...pffff.
    En de onderzoeken....
    Ja ben blij dat ze goed zijn natuurlijk en aan de andere kant weet je nu nog niets.
    Hoop ook dat jullie zulke goede uitslagen krijgen en dat het een prachtige eerste echo mag worden met een hopelijk al kloppend hartje! Hou je me op de hoogte?

Melanie

9. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

May 1, 2010
    192
    0
    0
    @Sannie en Melanie: ook ik zit in hetzelfde schuitje. 2 mk en nu voor 3e x zwanger. Durf niet blij te zijn maar hoop zo dat we een zomerbabietje krijgen. Kan het bijna niet geloven dat het 3 x op rij mis zou gaan....maar ja. Wij hebben nog niets laten onderzoeken. Tis ook zoals je zegt Melanie, fijn dat het goed is allemaal maar waar komt het dan door? nou ja, fingers crossed!!!

HEeft bij jullie leeftijd er iets mee te maken denken jullie? ik ben zelf 36 dus dat speelt wel mee. Al vond de gyn. dat nogal overdreven. Maar goed die maakt van alles mee.

Heel veel succes allebei, zal jullie volgen en hoop dat het voor ons alledrie goed gaat uitpakken dit keer!!!!

10. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    van harte gefeliciteerd.
    hoop ook voor je dat alles goed mag blijven gaan

jennefer

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Van harte!

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Gefeliciteerd en ik hoop dat het bij al die meiden waarbij het al vaker mis is gegaan nu een plakbeeb is!

Share This Page