Goeiemiddag, Mijn naam is Daniëlle, ik ben 32 jaar, gelukkig getrouwd en moeder van 2 jongens van 13 en 9 jaar oud. Ik ben bezig met een cursus nagelstyling en wil dit vanuit huis mijn beroep gaan maken. Mijn man en ik verwachten ons eerste kindje samen . De zwangerschap is nog erg pril maar het voelt allemaal goed! 10 april hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige...Spannend!!! Groetjes
Bedankt ik heb al een hoop nuttige tips op het forum gelezen. Het is ook al ff geleden voor mij dus ik ben erg blij met deze site, en het is natuurlijk ook erg leuk om alle verhalen te lezen!
Ik ben de mama van 2 prachtige zoons! Waarvan helaas een engeltje... Mijn vlinder is 18 juli 2011 na een zwangerschap van 36 weken stil geboren . Mijn oudste zoontje wordt volgende week al weer 3 waar blijft de tijd toch! Wij zijn helemaal in de wolken want we zijn opnieuw zwanger! Phoe maar wat is dit toch ontzettend spannend.... Vandaag de eerste echo gehad en ben nu ruim 5 weken. Volgende week de 29e weer een echo en hopen dan hartactie te zien. Veel liefs!
Hallo FKB, Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat dit een erg spannende tijd voor jullie is. Alvast heel veel succes en plezier volgende week! Groetjes