pcos en 5% om zwanger te raken , maar toch is het gelukt want ook ik ben zwangeeeeeer

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by patricia111009, Jul 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patricia111009

patricia111009 Niet meer actief

In 2007 kreeg ik te horen dat ik op natuurlijke wijze niet zwanger kon raken, ik werd te weinig ongesteld 3 x in het jaar als het niet minder is, en kreeg te horen dat ik maar 3 tot 5 % kans had om op natuurlijke wijze zwanger te raken. Ik ben gelijk begonnen met onderzoeken en kreeg na een tijdje clomid, en pregnyl! Na 1,5 jaar werd ik zwanger , en ben ik uiteindelijk bevallen van een mooie dochter, die nu in september 3 word!

Ik voelde me de laatste tijd al niet echt lekker, en dacht dat het wel over zou waaien, ik kon tenslotte niet zwanger raken, die kans was zoooo klein!

Maar vandaag ging ik toch maar teste het kon niet anders ik kwam aan, voelde me zwanger en jahoor na de eerste test binnen 2 seconde POSITIEF IK BEN ZWANGER

de test geeft aan dat ik plus 5 a 6 weken ben, maar ik denk zelf dat ik veel verder ben, want ik voel me kleine al schoppen, ik heb me gevoel ook best wel lang genegeerd, dus het zou zomaar kunnen dat ik al 3 maanden ben, ik begin al een buikje te krijgen :)

Ik voel me goed, en hopelijk kan ik snel mijn nieuwe wondertje bekijken, want dat is het!!! Ik ben super blij mijn dag kan niet meer stuk

2. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    spannend allemaal zeg! en zo zie je maar weer dat wonderen de wereld niet uit zijn! gefeliciteerd

3. I1985

I1985 Actief lid

Oct 13, 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Hey,

Gefeliciteerd!

Hier nog zo'n mooi verhaal!
    In april 2010 te horen gekregen dat ik PCOS heb, en maar 2% kans op een zwangerschap...
    In maart 2011 was ik spontaan zwanger en er ligt nu een mooi jongetje van 8 maanden boven te slapen:D

Fantastisch meis!

:)

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Gefeliciteerd meid!! Geniet er van, wat een geweldig nieuws!!

5. frouk85

frouk85 Niet meer actief

gefeliciteerd meid!

6. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Gefeliciteerd zeg. Super lekker als het "gewoon" in de slaapkamer lukt toch.
    Ik ben nu wel super benieuwd hoe ver je bent, laat je dat nog weten?

7. Asherah

Asherah Bekend lid

May 22, 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Gefeliciteerd, geniet ervan :D

8. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid!

9. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Gefeliciteerd !! Wat een bijzonder en mooi nieuws :)

10. zasaa

zasaa Lid

May 27, 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me heel goed inbeelden hoe dolgelukkig jullie zijn! Congrats!

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,178
    0
    0
    Wauww!! Wat een mooi nieuws :D Geniet ervan ben erg benieuwd hoelang je nu zwanger bent! Laat je het even weten??

12. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd, zo zie je maar dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn :D

13. Jade86

Jade86 Bekend lid

Oh wauw, geweldig he! Gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd hoe ver je al bent. Geniet van je zwangerschap!

14. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    gefeliciteerd!
    wat een wonder!

15. yasgok

yasgok Actief lid

Feb 13, 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    gefeliciteerd..

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

Ben benieuwd Hoelang je zwanger bent!!
    Want bij 12wk voel je de baby nog niet schoppen.
    Mss ben je nog verder!

17. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    2,001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Wat gek! Ik heb dus echt net hetzelfde verhaal... Tot de details toe :)
    Voor de zwangerschap van mijn zoontje 11 maand geprobeerd en uiteindelijk met clomid zwanger geworden.
    Nu voelde ik me de laatste tijd wat anders dan anders en probeerde ook mijn symptomen te verdoezelen maar deze morgen een zwangerschapstest gedaan en onmiddellijk 2 dikke strepen...
    Moet eerlijk zeggen dat ik in shock ben... Hadden ooit wel aan een 2de gedacht maar helemaal nie zo snel, zoontje is namelijk nog geen 17 maand... Moet nog aan het idee wennen maar ben wel heel er blij alleen wat overdonderd en ook wat bang...

Vreemd hè een vrouwenlichaam?
    Gefeliciteerd allesinds!!!

18. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    gefeliciteerd helemaal geweldig

19. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

May 25, 2011
    1,534
    0
    36
    Friesland
    Gefeliciteerd!!!:D

20. sammie80

sammie80 Actief lid

Jul 12, 2012
    197
    0
    16
    Patricia, van harte! Wat een geweldig nieuws! Ook ik kreeg 7 jaar geleden te horen dat ik PCOS heb, na veel behandelingen en operatie toch zwanger na 2,5jaar...en wat denk je...7 maanden na de bevalling spontaan zwanger van nummer 2. Al twee jaar hebben we weer de wens voor een 3e....en na 2 jaar nu weer spontaan zwanger. Zo zie je...de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Geniet van je zwangerschap!;)

Share This Page