In 2007 kreeg ik te horen dat ik op natuurlijke wijze niet zwanger kon raken, ik werd te weinig ongesteld 3 x in het jaar als het niet minder is, en kreeg te horen dat ik maar 3 tot 5 % kans had om op natuurlijke wijze zwanger te raken. Ik ben gelijk begonnen met onderzoeken en kreeg na een tijdje clomid, en pregnyl! Na 1,5 jaar werd ik zwanger , en ben ik uiteindelijk bevallen van een mooie dochter, die nu in september 3 word! Ik voelde me de laatste tijd al niet echt lekker, en dacht dat het wel over zou waaien, ik kon tenslotte niet zwanger raken, die kans was zoooo klein! Maar vandaag ging ik toch maar teste het kon niet anders ik kwam aan, voelde me zwanger en jahoor na de eerste test binnen 2 seconde POSITIEF IK BEN ZWANGER de test geeft aan dat ik plus 5 a 6 weken ben, maar ik denk zelf dat ik veel verder ben, want ik voel me kleine al schoppen, ik heb me gevoel ook best wel lang genegeerd, dus het zou zomaar kunnen dat ik al 3 maanden ben, ik begin al een buikje te krijgen Ik voel me goed, en hopelijk kan ik snel mijn nieuwe wondertje bekijken, want dat is het!!! Ik ben super blij mijn dag kan niet meer stuk
Hey, Gefeliciteerd! Hier nog zo'n mooi verhaal! In april 2010 te horen gekregen dat ik PCOS heb, en maar 2% kans op een zwangerschap... In maart 2011 was ik spontaan zwanger en er ligt nu een mooi jongetje van 8 maanden boven te slapen Fantastisch meis!
Gefeliciteerd zeg. Super lekker als het "gewoon" in de slaapkamer lukt toch. Ik ben nu wel super benieuwd hoe ver je bent, laat je dat nog weten?
Wauww!! Wat een mooi nieuws Geniet ervan ben erg benieuwd hoelang je nu zwanger bent! Laat je het even weten??
Oh wauw, geweldig he! Gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd hoe ver je al bent. Geniet van je zwangerschap!
Gefeliciteerd!! Ben benieuwd Hoelang je zwanger bent!! Want bij 12wk voel je de baby nog niet schoppen. Mss ben je nog verder!
Wat gek! Ik heb dus echt net hetzelfde verhaal... Tot de details toe Voor de zwangerschap van mijn zoontje 11 maand geprobeerd en uiteindelijk met clomid zwanger geworden. Nu voelde ik me de laatste tijd wat anders dan anders en probeerde ook mijn symptomen te verdoezelen maar deze morgen een zwangerschapstest gedaan en onmiddellijk 2 dikke strepen... Moet eerlijk zeggen dat ik in shock ben... Hadden ooit wel aan een 2de gedacht maar helemaal nie zo snel, zoontje is namelijk nog geen 17 maand... Moet nog aan het idee wennen maar ben wel heel er blij alleen wat overdonderd en ook wat bang... Vreemd hè een vrouwenlichaam? Gefeliciteerd allesinds!!!
Patricia, van harte! Wat een geweldig nieuws! Ook ik kreeg 7 jaar geleden te horen dat ik PCOS heb, na veel behandelingen en operatie toch zwanger na 2,5jaar...en wat denk je...7 maanden na de bevalling spontaan zwanger van nummer 2. Al twee jaar hebben we weer de wens voor een 3e....en na 2 jaar nu weer spontaan zwanger. Zo zie je...de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Geniet van je zwangerschap!