Yes zwanger!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Gympie, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gympie

Gympie Lid

26 apr 2014
    11
    0
    0
    Ik heb al een aantal jaar last van endometriose, en zwanger worden zou daarom wat moeilijker worden. En ook nog eens de 30 gepasseerd (32)… Mijn vriend en ik dachten dat we maar vast moesten stoppen met de pil (vanaf mijn 14e altijd geslikt), en dan zien we wel hoe snel ik zwanger kan worden.

Maar 2 maanden, en 4 zwangerschapstesten (clear blue digital, KV 2v5, Predictor early en normaal) verder, ben ik nu al zwanger!

Op het begin was ik zo onzeker vanwege de endometriose en het lange gebruiken van de pil, dat ik dacht dat dit wel eens een hele lange weg zou kunnen worden. Gelukkig is bij ons het tegendeel bewezen.

Ik hoop dat ik hiermee sommige vrouwen toch een beetje hoop kan geven die ook endometriose hebben, het kan dus ook heel snel gaan :)

Liefs

2. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Van harte gefeliciteerd! :D

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!
    Fijn dat je ondanks de endo zo snel zwanger bent.

Ik heb een lichte vorm van endo en wij hebben er bijna 2 jaar over gedaan. Maar sinds 2 dagen weet ik ook dat ik zwanger ben, dus het kan ook bij ons :)

4. Gympie

Gympie Lid

26 apr 2014
    11
    0
    0
    Gefeliciteerd Mart! Wat fijn dat het gelukt is, nu kunnen we genieten van de zwangerschap :)

5. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Gefelicicteerd!

6. Pandabeer

Pandabeer Lid

28 apr 2014
    23
    0
    1
    Limburg, België
    Gympie,
    Van harte proficiat !!
    We zijn ongeveer uitgeteld voor dezelfde periode!
    XXX
    Pandabeer

7. Gympie

Gympie Lid

26 apr 2014
    11
    0
    0

Ja en we zijn ook even oud ;). Kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden hoe jij het ervaart, als de 'oudjes' hier op het forum, haha. Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs.

Deel Deze Pagina