Ik heb al een aantal jaar last van endometriose, en zwanger worden zou daarom wat moeilijker worden. En ook nog eens de 30 gepasseerd (32) Mijn vriend en ik dachten dat we maar vast moesten stoppen met de pil (vanaf mijn 14e altijd geslikt), en dan zien we wel hoe snel ik zwanger kan worden. Maar 2 maanden, en 4 zwangerschapstesten (clear blue digital, KV 2v5, Predictor early en normaal) verder, ben ik nu al zwanger! Op het begin was ik zo onzeker vanwege de endometriose en het lange gebruiken van de pil, dat ik dacht dat dit wel eens een hele lange weg zou kunnen worden. Gelukkig is bij ons het tegendeel bewezen. Ik hoop dat ik hiermee sommige vrouwen toch een beetje hoop kan geven die ook endometriose hebben, het kan dus ook heel snel gaan Liefs
Gefeliciteerd!!! Fijn dat je ondanks de endo zo snel zwanger bent. Ik heb een lichte vorm van endo en wij hebben er bijna 2 jaar over gedaan. Maar sinds 2 dagen weet ik ook dat ik zwanger ben, dus het kan ook bij ons
Ja en we zijn ook even oud . Kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden hoe jij het ervaart, als de 'oudjes' hier op het forum, haha. Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Liefs.