Hoi ik ben Brenda, getrouwd met Edgar sinds 21 mei 2005 en nu 19weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje, genaamd ikje zolang hij/zij nog in mijn buik zit. ik ben 27 jaar en werk als groepsleidster op ene kinderdagverblijf met kindjes vn 0-4 jaar ene geweldig beroep verder hebben wij nog twee honden een witte herder reu noah van 6 jaar oud en een duitse herder teef youka van 9 jaar oud dit was het zon beetje vragen mag altijd groejes Brenda
welkom hier Leuk, een witte herder. heb er zelf ook een. Hij heet Yethi en is 5 jaar Heb ook nog een saarloos wolfhond teefje van 8 jaar.
. dat is idd erg leuk saarloosjes zijn ook erg mooi waar komt yethi vandaan??? welke fokker??? ik ben ook nog lid van het zwitserse witjes forum een besloten maar erg gezellig forum die komen al allemaal naar de baby kijken in december hihihihihih
Waar Yethi vandaan komt?? Nou, weet niet meer hoe die mensen heten maar ze kwamen uit Best. Zijn mama heet Jewel en zijn papa Macho ( een import uit Canada denk dat Yethi daarom zo groot is hihihi) Lijkt me leuk zo'n forum Ja, saarloosjes zijn mooi. Maar vergeken bij de witte herder een hele moeilijke hond ( vooral in de opvoeding) Later zal ik nooit meer een Saarloos nemen denk ik. Wel een witte herder Is jouw witje ook zo dol op met de bal spelen???? Yethi is echt mega verslaafd!!!!!!!!!!!! Hij wil echt de hele dag spelen met de bal. Echt om gek van te worden hihihi. Groetjes Kiowa