Hallo allemaal! Ben een meid van 31 jaar, en mijn vriend is 33. Na wat surfen kwam ik op deze site terecht. Wij wonen al weer een paar jaartjes samen, en hebben het wel over kinderen gehad, maar nog niet heel duidelijk! Ik ben gestopt met de pil omdat ik een goedkopere versie kreeg, en ik wilde kijken hoe het zonder pil zou gaan. Wij wilden wat gaan gebuiken tijdens het gebeuren. Toen gebeurde het de eerste keer...en eigenlijk klinkt heel stom, weet ik en zijn wij een beetje vergeten dat ik gestopt was met de pil. Niet erg want het is welkom. Sindsdien zijn we er eigenijk wel uit dat we er eigenlijk wel klaar voor zijn. Op het moment is mijn lichaam anders, maar dat kan ook wel een beetje komen door het ontpillen, ik weet het gewoon niet zo goed. Zo kwam ik op deze site terecht, en ben ik gaan lezen. waarschijnlijk zou ik komende maandag/dinsdag ongesteld moeten worden... maar ik voel me anders als dat ik normaal ongesteld zou moeten gaan worden... Groetjes van mij!
Thanks! Ik wacht geduldig af, ik heb wel wat klachtjes, maar hou ook rekening met ontpillen. Maar je hoort zoveel verschillende verhalen hierover, of mijn lichaam neemt mij behoorlijk in de maling. Heb een testje gedaan die was negatief, maar misschien zou dat nog te vroeg zijn. Ik wacht nog even af...
Welkom! Jep, je lichaam kan je heel erg voor de gek houden, maar zolang je niet ongesteld wordt gaat ie goed.
Ja dat las ik al hier op de site! al kreeg ik gisteren wel de opmerking naar mijn hoofd geslingerd '' Je bent toch niet zwanger he?" ik werk op een kdv, en stond kids te verschonen. Normaal geen problemen mee, maar gisteren trok ik ineens wit weg en dacht te moeten spugen, dat is me nog nooit gebeurd tijdens het verschonen van de kids. In de middagen ben ik meestal wat misselijk de afgelopen dagen. Normaal drink ik tussen de middag graag een bakkie koffie, maar had daar ook echt geeeeeen trek in (misselijk), maar goed dat kan. Gisteren of vandaag zou ik ongesteld gaan worden ongeveer, maar ook dat weet je niet heel zeker natuurlijk. Vanmorgen na het plassen zag ik op mijn toiletpapiertje een beetje roze zitten. Vreemd want het was niet echt bloed, gewoon alsof er wat rose vloeistof heel licht op zat. dacht zal wel ongesteld gaan worden dan ofzo maar de rest van de dag geen last nog gehad. Pffff wat word je soms dan wat gek van jezelf he... Heb zelf wel een beetje het gevoel dat het kan omdat ik me anders voel, maar ja het ontpillen he. zaterdag had ik zo'n vroege test gedaan van predictor maar die was toen (nog?) negatief. Nu heb ik mijzelf voorgenomen toch een goede week te wachten voor ik weer test en niet ongesteld wordt. toch vind ik het allemaal wel spannend hoor. Ik was er niet mee bezig maar nu het zou kunnen en wat klachtjes heb merk ik wel dat ik er wel klaar voor zou zijn... wat zit een mens soms raar in elkaar. Mijn vriend denk ach joh... we zien wel het is welkom, en hij zou het eigenlijk ook superleuk vinden... gelukkig kan ik hier even mij ei kwijt hahaha.