Een vriendin van me kwam net thuis en zag in ene allemaal hele kleine witte beestjes overal, ze zitten ook echt in groepen. Op de koffieautomaat, op de kleding, op haar make up, brrr ... Wie weet wat dit voor een beestjes zijn? Ze komen niet uit de planten, want die heeft ze niet.
Oh bah....... zegt mij niks.. Google? En zou even ongediertebestrijding bellen, wie weet hebben zij een idee...
Ja dat zei ik ook al, even die foto mailen, maar die zijn er denk ik nu niet, ik zou echt niet kunnen slapen, heb er nu al jeuk van en dan zie ik die foto alleen haha.
Maar echt hahaha!! Ik ben een keer heel slaperig naar beneden gegaan en had al 5 stappen gezet voordat ik doorkreeg dat ik een of andere mierenplaag had begane grond.. Ik ben letterlijk als een hert door de kamer gesprongen terug naar boven, ze waren OVERAL... heeeeeeeeel erg veeeeeeeel.... heb gebeld en mijn neef en een vriend van hem hebben ze weggehaald... kon t niet eens aanzien over me spullen.. en dan waren t mieren......... :S
oh ja, die zijn wit he.. maar zitten die niet graag in hout enzo haha of hoe heten die beesten ook alweer... die hoorden wij in onze vakantiewoning in griekenland knagen in de muur.... ieuw... hou van beesten, maar niet in mijn territorium.........
Nee brrr, ik ook niet hoor, hopen maar dat het meevalt. Ik heb gezegd dat ze de prullenbak weg moesten gooien, want die zat helemaal vol, dus ik vermoed dat daar de bron is. Maar ik dacht, misschien weet iemand het, maar het is dus vrij onbekend.
Ohh gater! Krijg er gelijk de kriebels van.. Brrrrr zitten ze echt overal? Jakkes!! Heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn, heb nog nooit zulke beestjes gezien?
Nee ze weet het nog steeds niet, ze heeft nu de ongediertebestrijding een mail gestuurd met een foto, dus ben benieuwd, vanmorgen zaten er alweer aardig wat terwijl ze gisteren alles schoon heeft gemaakt.
Getsie! Lekker thuiskomen zeg! Ben wel benieuwd wat de ongediertebestrijding zegt. Heb ze zelf nog nooit eerder gezien.
Hier ook dezelfde beestjes gevonden! Was vorige week de inkomhal aan het oprommelen en er staat een vuilbak die weinig gebruikt wordt. Ik kijk erin en het lijkt alsof er grof zand over gemorst was. Maar aangezien dat niet kon keek ik dichterbij en het 'zand' bewoog!! Piepkleine witte mijten lijken het, en het waren er miljoenen... Na de initiële schok snel handschoenen aangetrokken en dat ding buitengeflikkerd... Gelukkig beperkt tot die vuilbak, de rest van de hal is gespaard gebleven. Maar wat het nu exact is? Groot mysterie...