Hallo dames, Ik heb reeds een zoon van 26 maanden DAAN! Ben al vroeg ermee bezig maar dit is mijn manier om af te tellen naar het moment dat mijn spiraal verwijderd zal worden. Nog 23 maanden te gaan. Welke namen passen goed bij onze zoon? Daan en ??? Zowel jongen als meisje want dat kunnen we nu natuurlijk niet zeggen e! Jongen: Mathis,Thibo,Xander,Miel,Stan,Lucas,Lander,Sem en Niels Meisje:Mila,Febe,Amber,Lien,Ella,Pauline,Romy,Mira,Delia en Margot. Wat vinden jullie mooi uit men lijstje of heb je zelf nog mooie passende namen in gedachte? thx
Ik vind Xander,Lucas,Sem,Mila,Amber,Ella,Mira de leukste namen uit je lijstje! Je bent er wel heel vroeg bij! Is er een speciale reden voor dat je nog zo lang wilt wachten voor een brusje? Omdat je er toch al zo mee bezig bent!
Ik zat zelf te denken aan Daan en Luuk (Lucas staat wel in je lijstje maar vind ik persoonlijk niet zo mooi). Daan en Niels ook heel leuk. Voor een meisje: Mila! Mare kan ook. Rosa/Roos(je)?
Hallo Saona, Wij gaan starten met bouwen. Zijn nu begonnen met onze plannen en mei 2012 gaan de effectieve werken van start na eerst al de vergunningen gedaan krijgen. Dan zou zomer 2013 alles klaar kunnen zijn als alles goed volgens planning verloopt en kunnen we dan met Brusje starten want heb echt geen zin om met een dikke buik te zitten tijdens onze bouw. BTW wil alles doen om een rustige zwangerschap te gaan hebben bij een 2e want DAAN is al op 32 weken geboren en wil dat niet nog eens voorhebben. Hoop dat je dit beetje begrijpt en ja ik moet mijn tijd een beetje te zien doden tussen door,en dus zit ik vaak op forums info te zoeken,toch tijd zat e! Heb sinds vandaag foto's van mezelf en DAAN op profiel gezet neem gerust een kijkje en laat me weten wat je vind.
Helemaal begrijpelijk! Bouwen en verhuizen is een hele aanslag, ik zou het zelf ook niet zien zitten om dat zwanger te zijn! Overigens hoef je je natuurlijk tegenover mij niet te verantwoorden, was gewoon benieuwd
Jij bent al ver naart einde toe van je zwangerschap e meid alles goed verlopen? Ik hoop dat ik bij een 2e ook zover geraak want weet niet hoe het is om zo lang zwanger te zijn?! Weet je al wat het gaat worden? Heb je laten pendelen int begin? Gimena zei Juli 2013 dus zou redelijk snel zijn na verwijderen vh spiraal en ja een meisje dus laten we hopen!
Miel ... niet zo'n bekende naam, niet een favoriet van me als ik eerlijk ben. Romy is een leuke naam. Om nog even terug te komen op DAAN en ??? Daan en Sven Daan en Thibo Daan en Mila Daan en Sophie
Miel komt hier toch af en toe voor hoor maja iedereen zijn smaak e!Sophie en Mila vind ik ook zeer mooie namen(mijn man zal alleen Sophie mooi vinden denk ik !)Hij zei gisteren ff heel snel: PAULINE en EMMA voor een meisje .
heb ook altijd graag de naam DELIA gehoord is een zeer zeldzame naam hier in belgië.Noor,Roos,Fien,Bo,Jolien,Eline,Lisa,Febe,Lenthe,Merel,Jasmine,Sanne.Thibe,Lander,Mathis,Jesse,Seppe,Cas,Stan,Niels.Past er hier iets bij DAAN?
Ik vind Noor, Roos, Fien, Bo, Jolien, Eline, Lisa, Lenthe, Merel, Sanne, Ella, Amber, Jesse, Seppe, Cas, Stan, Lucas, Sem en Niels goed bij Daan passen. Emma en Sophie vind ik ook erg leuk en erg goed passen. Miel en Romy vind ik niet zo leuk en niet zo goed passen.