Welke is leuker?

Discussie in 'Babynamen' gestart door tina1979, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke is leuker?

1. mila

2. yara

3. lotus

4. tara

5. ayla

6. naïma

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tina1979

tina1979 Lid

7 sep 2008
    26
    0
    0
    Voor een meid zijn wij er op zich al bijna uit, maar in onze omgeving is er een meisje die zo heet. Het is niet de dochter van een vriendin van mij, maar toch spreken we elkaar weleens. Nou hebben we wat namen op de reservelijst staan. Graag hoor ik welke het leukste is!

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

leuke namen zeg!

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    leuke namen vooral Yara en Lotus ( die laatste wilden wij ook; maar vonden het een beetje raar staan met de achternaam van ons...= namelijk een bloemennaam en om nou als voornaam ook te nemen:S)
    Welke naam heb je nu dan op 1 staan, ben beniewd

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb gestemd voor Ayla. Dat is namelijk ook de naam die wij voor een meisje willen, mochten we ooit een meisje krijgen (kan je nagaan, ik ben nog geeneens zwanger en de meisjesnaam weten we al ;) ). Lotus vind ik trouwens ook echt een super gave naam!

5. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ik heb voor Tara gekozen. Vind ik echt een supernaam!

Maar waarom twijfel je? Je kindje moet haar hele leven met die naam doen. Dan ga je toch niet voor een tweede keus omdat er toevallig nog iemand diezelfde naam heeft uitgekozen?
    Zou lekker worden als je een naam moet kiezen die niemand ooit eerder heeft gebruikt...

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik heb voor Yara gekozen

7. Aura

Aura Niet meer actief

Lotus! Geweldige naam....Ook vind ik Naima mooi maar dan wel voor een getint of donker kindje.....Lotus vind ik voor beide heel goed kunnen.

8. Mariska27

Mariska27 Lid

3 feb 2009
    18
    0
    0
    Ik kan niet kiezen tussen Ayla, Mila en Lotus. Alledrie erg mooi!

9. Mariska27

Mariska27 Lid

3 feb 2009
    18
    0
    0
    Ik zou me er trouwens niks van aantrekken dat een ander kindje in je omgeving de naam heeft die jullie zelf ook het mooiste vinden. Als dat nou is wat jullie willen, dan maakt het verder toch niet uit?

10. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Wat een leuke namen. Mijn voorkeur gaat uit naar Lotus. Vind het echt een heeeele mooie naam.

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
  12. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Lotus, vind ik een super mooie naam.....

13. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Definitely Mila, maar ik zou inderdaad ook voor je 1e keus gaan wat anderen ook zeggen, anders krijg je er misschien spijt van..

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het is al gezegd: vooral voor je 1e keus gaan! (ben benieuwd wat dat is ;) )
    Ik heb gekozen voor Yara, al vind ik gewoon Jara eigenlijk leuker. Mila is een leuke tweede. Lotus vind ik wel aardig. Tara vind ik niet zo. En dan Ayla en Naïma... leuke namen maar ik verwacht er eigenlijk wel een kleine Moslima bij :)

15. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Mila!
    Tara vind ik een goede tweede.
    Yara zou ik ook als Jara spellen.
    Bij Ayla denk ik teveel aan de stam van de holebeer. De andere namen zijn niet echt mijn smaak.

16. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik vind Tara het leukst.

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Yara vind ik erg mooi!

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, grappig, daar ken ik de naam dus ook van en ik ben echt helemaal weg van de naam Ayla. Zoals ik eerder al meldde, als wij ooit een meisje krijgen gaat ze Ayla heten.

19. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik vond Mila de leukste. Lotus vind ik minder leuk moet ik aan toiletpapier denken en klinkt bekakt (sorry)

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hetzelfde antwoord als Mermaid ;)

Ik heb ook gestemd op Ayla en Lotus vind ik ook geweldig!

Deel Deze Pagina