Hey meiden, Welke naam (zowel jongen als meisje) past er bij de roepnaam S.ander, maar staat ook niet raar bij de namen J.oyce en W.icher?
We houden wel van nederland klinkende namen. Combinatie van een lange en korte naam vindt ik erg leuk. Zie net ergens Linde staan en vindt dat ook wel erg leuk.pff maar ook daar weet ik geen tweede naam bij...
Ik ga voor Jasmijn voor een meisje en Marc voor een jongen (zo heet mijn broertje ook, leuke naam)!! Die twee vind ik het mooist passen bij de genoemde namen.
Linde Jasmijn Linde Elize Linde Sophie Ik moet bekennen dat ik Eline en Elize al vrij snel vind passen als 2e naam...En eigenlijk vind ik de naam van onze oudste vaak ook wel mooi als 2e naam bij een eerste naam die eindigt op een 'e' . Gestemd op Jasmijn, maar Marielle vind ik ook leuk. Jongensnaam vind ik Marc het leukst.
Sebastiaan is vrij lang maar sebas vind ik een stuk vlotter. Neem aan dat je niet weet wat het wordt omdat je jongens en meisjesnamen in de lijst hebt staan. Voor een meisje heb ik op jasmijn gestemd.
Sebas vind ik ook errug leuk! Bij Jasmijn moet ik meteen aan een Arabisch/Nederlands kind denken. Lize word vaak gegeven aan de kinderen in volksbuurten zoals waar ik woon. Sorry..
S.ander en Jasmijn vind ik leuk! Van de 2 jongensnamen zou ik Marc kiezen, want S.ander en Sebastiaan vind ik een klein beetje het Jut en Jul effect hebben (sorry) S.ander en Ruben of Tobias vind ik trouwens ook wel leuk klinken! (zomaar een andere suggestie)
Ik vind Jasmijn en Marc ook de mooiste. Bij Marc passen overigens veel namen als 2e bijv. (zomaar een gooi ) Marc Maarten Marc Benito Marc Quinten Marc Jason Marc Rick Marc Salvador Marc Daniel Marc-Marie
Ik zou niet te veel kijken naar of het wel of niet bij jullie namen past, maar vooral of je het een mooie naam vindt, die een beetje bij de achternaam past. Uiteindelijk is het de bedoeling dat je kind een zelfstandig mens wordt, niet iemand die altijd in één adem met zijn/haar broer en/of ouders genoemd zal worden.
@bri dat is ook zo inderdaad. De achternaam begint met een G. Linde Jasmijn en Marc Jason vindt ik wel leuk maar Lize blijft ergens toch trekken. Vindt het alleen zo jammer dat Sophie al zo veel voorkomt. Misschien nog even een andere naam erbij bedenken.