Hallo dames, Ik heb via mp ons waterbed verkocht voor 100,- De zak moet nog worden leeg gelaten maar nu lees ik overal op internet dat dat niet zomaar gaat. Heeft iemand al eens zelf hun waterbed verhuisd? Er zitten watten in de zak die het stabiliseert,maar die kunnen verschuiven als het niet vacuüm wordt vervoerd Je kunt een apparaat huren hiervoor maar we doen hem al voor een prikkie weg dus ga dan niet ook nog een machine huren....iemand een betere oplossing?
Toen wij ons waterbed verkochten hebben we de mensen dit zelf laten regelen, zij kwamen dus met zo'n speciale pomp.
Lijkt me dat de nieuwe eigenaar daar over na moet denken en die kosten op zich neemt? Ik heb er ooit een verhuisd, maar toen heb ik de winkel gebeld en gevraagd of hun dat konden doen omdat ik bang was dat het niet goed zou gaan anders...
Wij hebben vroeger ons waterbed ook verhuisd. Moest idd vacuüm gezogen worden met een machine. Lijkt mij echter dat dat de verantwoording van de kopers is maar dat je dit wel in de advertentie had moeten zetten.
Als het niet in de advertentie stond, denk het niet. Misschien hun een mailtje sturen hoe ze hem willen vervoeren omdat de zak vacuüm moet zijn?